Sportster remmisuojat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
altia

Sportster remmisuojat

Viesti Kirjoittaja altia »

Elikkäs olisko kellään jääny ylimääräseks remmisuojia jotka käy vuosimalliin 91? Olen kuullu että eri vuosimalleissa on erilaisia kiinnikkeitä. Mutta jokatapauksessa jos kyseiseen vuosimalliin löytyy jostain nurkasta suojat ni olisin halukas ne ostamaan....ja tietysti halavalla 8) 8
Thomas

Re: Sportster remmisuojat

Viesti Kirjoittaja Thomas »

altia kirjoitti:Elikkäs olisko kellään jääny ylimääräseks remmisuojia jotka käy vuosimalliin 91? Olen kuullu että eri vuosimalleissa on erilaisia kiinnikkeitä. Mutta jokatapauksessa jos kyseiseen vuosimalliin löytyy jostain nurkasta suojat ni olisin halukas ne ostamaan....ja tietysti halavalla 8) 8
Mulla olisi tallin hyllyllä yhdet ylimääräiset ylä- ja ala-suojat vm-98:n sportystä. Laitoin sähköpostissa omat yhteystietoni - vastaile niin katsotaan jos sopii ton ikäiseen...

Ja muutakin osaa jää yli - osa on jo mennyt, mutta paljon on vielä tarjolla... Kyselyitä voi laittaa "yksityisellä viestillä" kunnes saan laitettua kuvat ja tiedot johonkin myynti-ilmoitukseen...

-Thomas
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Hanki jonkunlaiset suojat ja polta kiinnikkeet sopiville paikoille. Taitaa olla helpointa niin. -91 oli vielä ketjut joten sulla on varmaan vaihdettu siihen se hihna tai sit se on "hätäisesti" myyntiin tullu -92 ?
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

1991 883 ketjulla 1200 hihnalla
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin