Voi mopotonta miestä
Voi mopotonta miestä
Juuri äsken työnsin Deucen kuljetukseen, jossa se lähti kohti uutta kotia. Kaksi vuotta ja vähän alle 10000 km ehdimme yhdessä ajella. FXSTD oli upea peli!
Rehellisesti voin tunnustaa, että kun kuljetus lähti, jäi vähän on haikea mieli. Tallikin näyttää tyhjältä. Tuon seinän vierellä on aina ollut joku Harrikka. Nyt siinä on tyhjä paikka.
Mukavaa kuitenkin on, että voin luottaa uuden omistajan arvostavan tuota pyörää ja hän tulee pitämään sitä yhtä hyvin kuin mitä itse pyrin siitä huolehtimaan.
Hyvää matkaa Deucelle ja mainioita ajeluita Deucen uudelle omistajalle!
Rehellisesti voin tunnustaa, että kun kuljetus lähti, jäi vähän on haikea mieli. Tallikin näyttää tyhjältä. Tuon seinän vierellä on aina ollut joku Harrikka. Nyt siinä on tyhjä paikka.
Mukavaa kuitenkin on, että voin luottaa uuden omistajan arvostavan tuota pyörää ja hän tulee pitämään sitä yhtä hyvin kuin mitä itse pyrin siitä huolehtimaan.
Hyvää matkaa Deucelle ja mainioita ajeluita Deucen uudelle omistajalle!
-T
Uskoisin että sekä minä että uusi omistaja olemme tyytyväisiä kaupan ehtoihin.hdjokke kirjoitti:...Pitikö hintansa?
Helposti sanottu, mutta mikä? Jos toiveita kysytään, siinä pitäisi olla sielua, tunnelmaa ja mielellään vähän tehoakin. Pitäisi olla kiva lähiseudulla tapahtuvassa "ajatustentuuletusajelussa", mutta kuitenkin saisi olla sellainen että sen päällä jaksaa maantielläkin.Röpöttäjä kirjoitti:osta uus mopo.
...toisaalta, joku sopiva bobberiaihiokin voisi olla kiva. Vaikka siinä olisikin noista ainoastaan sielua ja tunnelmaa.
-T
Tiedäthän, ettei sellaista elukkaa olekaan josta saisi maitoa, villoja ja muniaeerola kirjoitti:Helposti sanottu, mutta mikä? pitäisi olla sielua, tunnelmaa ... tehoakin. ... kiva lähiseudulla ... jaksaa maantielläkin.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- Sporttiboy
- Viesti:
Kysy Santulta, sillä on eikä se meinaa jestää. Jaa se taitaa olla muuten vaan mekaaninen ahdin mut ei se silti meinaa läjässä kestää ainakaan Dynossa.eerola kirjoitti:Niin... Valitettavan totta tuo.Joe Cool kirjoitti:...ettei sellaista elukkaa olekaan josta saisi maitoa, villoja ja munia...
...tai ainakin tuollainen elukka saattaisi näyttää aika hassulta
Näyttäisiköhän se remmiahdetulta Road Kingiltä?
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Re:
Kas näin: Tulin siihen tulokseen että edellä listattujen toiveiden mukainen pyörä voisi olla V-Rod.eerola kirjoitti:...siinä pitäisi olla sielua, tunnelmaa ja mielellään vähän tehoakin. Pitäisi olla kiva lähiseudulla tapahtuvassa "ajatustentuuletusajelussa", mutta kuitenkin saisi olla sellainen että sen päällä jaksaa maantielläkin...
Vielä kun lämpötila nousisi 50C... (...tai jos nyt ensi alkuun vaikka edes 30C.)
-T
Re: Voi mopotonta miestä
eerola 
Rodivaari
ps. Rodin jälkeen ei enää ole paluuta noihin vanhanaikaisiin, ilmajäähdytteisiin, koliseviin ja möykkääviin härveleihin!
Vastasit näköjään jo itsekin. Joo, näin se on. Rodi täyttää kaikki nuo esittämäsi toiveet.siinä pitäisi olla sielua, tunnelmaa ja mielellään vähän tehoakin. Pitäisi olla kiva lähiseudulla tapahtuvassa "ajatustentuuletusajelussa", mutta kuitenkin saisi olla sellainen että sen päällä jaksaa maantielläkin.
Rodivaari
ps. Rodin jälkeen ei enää ole paluuta noihin vanhanaikaisiin, ilmajäähdytteisiin, koliseviin ja möykkääviin härveleihin!
LIFEMEMBER-
laattalentää
- Viesti:
itse omistan rodin ja vähän rakennetun fättärin apella. Rodilla on todella helppo ja mukava lähteä ajelulle
mutta vaikka tuuppais pienen iltapäivä lenkin 300-400km niin tulee tarve käydä fiilistelemässä fättärillä.
Mutta jos ton saman kilometri määrään tuuppaa fättärillä työpäivän jälkeen niin on kyllä petiin valmis, molemmissa on hyvät puolensa, eli kyllä sitä sen kaksi mopoa tarttee, vaikka olen noita vesipyssyjä vastaan niin en kyllä enää voisi luopua rodista on se vaan niin mukava ja helppo.
mutta vaikka tuuppais pienen iltapäivä lenkin 300-400km niin tulee tarve käydä fiilistelemässä fättärillä.
Mutta jos ton saman kilometri määrään tuuppaa fättärillä työpäivän jälkeen niin on kyllä petiin valmis, molemmissa on hyvät puolensa, eli kyllä sitä sen kaksi mopoa tarttee, vaikka olen noita vesipyssyjä vastaan niin en kyllä enää voisi luopua rodista on se vaan niin mukava ja helppo.
Mikä se rodissa sen tunnelman tekee,,, sielusta puhumattakaan,,,muistuu mieleeni tapaus ku olin tankkamas jätin pyärän pihalle ja kävin maksamas (sillä kertaa kyllä),,,tulin takas ni oli uuden karhee joku amerikkalainen fillari viäres,,, äijä veti zortsit ja skandaalit jalas (ei puuttunu ku hihaton Hello Kitty paita) eskimoo naamaasa ja sano että ai sullaki on harrikka,,,läksin pois tunnelmaa pilaamasta ku olin niin paskanenki ,,, 
-Panheads MC-
Näinhän se menee: toinen tykkää isoäiteestä 86 v ja toinen tyttären tyttärestä 26 v! 
ps.
ps.
Se tosin oli Gold Wing!tulin takas ni oli uuden karhee joku amerikkalainen fillari viäres
LIFEMEMBER