siinä pari viikkoo meni maatessa ja kirotessa ku olis ollu kiva ajella. (ed viikon keskiviikko yönä eka koikat heitin). no työmatkalla sattu niin työtapaturma ja vakuutushan sen korvaa.
ensin paikallinen tk kirjotti useita viikon pätkiä saikkua ja sitten pari kertaa kävin yhtiön määräyksestä ODL:n yksityisellä oulussa, viimeks 6.10 magneettikuvauksissa ja se lääkäri kirjoitti kuvien pohjalta sairaslomaa 16.11 asti.
nyt tänään sitten vakuutusyhtiöstä tuli kirje jossa ilmoitettiin että viimekuun 6 alkaen ei estä töitä kun on alle 10% työkyvyn alentuma
oli vaan "vihje" että Kelalta voi yrittää hakea korvausta. miksikähän sitten työnantajan on pakko pitäää tapaturmavakuutusta jos yhtiö ei ole korvausvelvollonen??? ei ihme jos vakuutusyhtiöt tekee hyvää tulosta kun peritään maksut itelle ja pannaan korvaukset valtion piikkiin ..kele!!
eihän tästä ole ku 550km hesaan jossa (ehkä?) ko lääkäri on kahtonu mun papereista että terve kaveri.
mulla on peukalo kipee pitänee soittaa tälle shamaanille että mikähän siinä on??
mitenhän tutkittaneen tuo 10%? oon kaivuri kuski ja oikealla jalalla on kauhan kallistaja. nilkka ei taivu juuri ollenkaan ylöspäin joten kauhan ohjaus ei vaan onnistu. (jos käytän käsiä kaivamiseen ja jalkoja ajoon + kallistukseen tulee siitä 5 liikettä joten sen kallistuksenhan pitäs olla 20%
onko kukaan saanu muutettua vak. yhtiön päätöstä?
meinaan vaan että jos rupean valittaan päätöksestä onko se hukkaan heitettyä aikaa???
tulee mieleen karpon ojelma jossa kerran miehellä ei ollu toista jalkaa ja sekin oli vak.yhtiön mielestä 100% työkyky.