Tilasin www.wallyscycleworld.com :sta mopon osia noin 650?:llä tavarat tulivat sopivasti työpaikkalle fedexin kautta joka hoiti myös tullauksen. Tullaus meni näppärästi kun antoi vain visa numeron fedexille joka hoiti kaikki, kertoivat että tulli sitten lähettää laput ja tarkat summat kotia.
Nyt vain ihmetyttää se kun osat on ollu jo kuukauden oman tallin lattialla/mopossa mutta tullista ei ole kuulunut mitään. Onkosta muilla kestänyt tullin toiminta kuinka kauan?
tulli
Omalla kohdallani on käynyt niin, että kun huolintafirma on hoitanut tullauksen, on tullauskuitit myös tulleet huolintafirmalta joskus viikkojen perästä...
Ymmärtääkseni huolintafirma saa tullasupaperit/kuitin kouraan silloin kun tullaa tavaran, en ole kuullut että tulli tuon jälkeen perään huutelisi. Eli kuitit löytynevät fedexiltä.
Ymmärtääkseni huolintafirma saa tullasupaperit/kuitin kouraan silloin kun tullaa tavaran, en ole kuullut että tulli tuon jälkeen perään huutelisi. Eli kuitit löytynevät fedexiltä.
Vai ilman tullia himaan... Onpa erikoista, ehkä tuo on sitten vahingossa mennyt läpi tms. Mä olen luullut, että pakettia ei luovuteta asiakkaalle tullaamattomana. Lain mukaanhan tuollaisessa vahinkotapauksessa asiakkaan pitää juoksujalkaa rientää tulliin kertomaan, että oli saanut tavaran tullaamattomana ja vaatia valtiota suorittamaan velvollisuutensa
Ainakin kaikkien niiden, jotka yhtään miettivät isänmaamme tulevaisuutta ja tuntevat vastuunsa kotimaan asioista (vrt. keskustelu osadiilereiden hyvinvoinnista huolehtimisesta).
Mä olen varmaan joutunut tullin mustalle listalle... Mulla avataan kaikki paketit, jopa kirjekokoisetkin.
Mä olen varmaan joutunut tullin mustalle listalle... Mulla avataan kaikki paketit, jopa kirjekokoisetkin.
juujuu
No niinhän mä meinasikin, mutta kun mä en löytänyt mistään tullin osoitetta??? Siispä aattelin antaa tullimiehelle anteeks ton erehdyksen. Ihmisiä nekin on (?) vissiin.
Lupaisin ittelleni kompensoida ton valtion menetyksen ajamalla kesällä tutkaan muutaman sadan euron ylinopeudella!
Lupaisin ittelleni kompensoida ton valtion menetyksen ajamalla kesällä tutkaan muutaman sadan euron ylinopeudella!