Sportster takalokari

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Mastodontti

Sportster takalokari

Viesti Kirjoittaja Mastodontti »

Moi, miten on löytyykö tota sportin vakiotyylistä(ja levyistä) lokaria ilman lampunreikää valmiina jostain, vai onko jengi yleensä hitsannut alkuperäisen umpeen? Pitäisi siis orkkislamppu vaihtaa ja sen lampunhan voisi korvata kilpitelineen päälle tulevalla, kun sattuu se kilpi valmiiksi jo sivussa olemaan... Vai olisko jotain lamppuehdotuksia mitkä menis ilman hitsaamista tohon vakiolampun reikään? Olisi toisaalta kiva säilyttää originelli lokarijalamppu-yhdistelmä. Kiitosta vaan. Niin -01 kyseessä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kaverille hitsattiin vaan reikä umpeen ja pakekli päälle..hyväKuva[/img]
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Sportin lokari on aikalailla samanlainen molemmista päistä. Kuuluvat kääntäneen etureunan taakse ja uudet kiinitysreiät ja onnistuneen aika hyvin.

Mä just tänään kaverin kanssa muotoilin mun takalokaria (jatkoa, ja uutta sheippiä) ja olin vaan tyytyväinen siitä reikäpaletista siellä. Ne saa tarvittaessa umpeen mut kun mä tykkään kilvestä keskellä niin keksin heti niille monta uutta käyttöä :lol:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Kääntämällä helpoten siistiä jälkeä! Ainakin minulla tuotti hyviä tuloksia.

Marssijärjestys oli kutakuinkin niin, että ensin vanhat kiinnityseiät umpeen lokari nurin perin ja uudet reiät poralla sopiviin paikkoihin. Jos haluan joskus laittaa orkkislampun, niin kiinnikkeet odottaa valmiina...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mastodontti

Joo, se olis tietysti toi kääntäminen siitä hyvä että välttyis maalaamiselta...
Mikäs toi nopeusmittarisysteemi on tossa vieraan kaverin mopossa? Onko siihen käytetty orkkismittaria?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kyllähän se orkkis piti vaan kääntää ympäri kun ois muuten ootanut tankkiin kiinni (on nääs +6:n asteen keulapalat)
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mihinkäs ton ikäisen sportin sulakeryhmä on kiinnitetty? Nimittäin ainakin 90-luvun alun malleissa sulakepatteristo on kiinnitetty satulan alle takalokkaariin. Tässä tapauksessa et välty reikien paikkailulta ja maalaamiselta, vaikka kääntäisitkin lokkarin.
Mastodontti

Ja nyt kun mainitsit niin taitaa tulla pellistä läpi lampun ja vilkkujen johdotkin penkin alla, kohtalaisen kokonen reikä sekin, pitää ny ottaa se lokari irti ja ruveta visioimaan, on kuitenkin solopenkistä kiinnitysreikä mikä tulis näkyviin kääntäessä joten reiätöntä tietä ei ole.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Satulan kiinnitysreiän saat umpeen aika nätisti (jos et vaadi täysin kliiniä pintaa) peittämällä reikä auton antennireiän peittämiseen tarkoitetulla krominastalla. Ensin rälläköit lokkarin alta reiän kierreosana toimivan mutterin irti ja sitten vaan ruuvaat nastan reiän peitoksi. Ei kittailua eikä maalaamista, näyttää niitiltä, eikä maksa montaa senttiä esim. Biltemassa.
Vastaa Viestiin