Ei se kyl vaan niin pelaa. Se tarttuu joka paikkaan kiinni. Sen huomaa ekankerran kun käyttää trattia apuna laatikkoa täyttäessä. Öljy jää tratin seinämiin kiinni, eikä valu mihinkään. Sen verran kokeiltiin pari vuotta sitten, että jätettiin tratti viikoks roikkumaan. Se marjapuuro mikä seinämiin jäi, pysy siinä eikä valunu mihinkään.Garland kirjoitti:Ainoa mikä tulee mieleen on, että ko. öljy säilyttää viskositeettinsa muita paremmin? Mutta ei se silti laatikossa pysy, jos siellä on tilaa mennä ulos, sillä hyvän öljyn pitää pystyä tunkeutumaan myös ahtaisiin väleihin. Jos akseli heittää stefan kohdalla, niin eiköhän tämäkin öljy ala voitelemaan myös ulkopuolista maailmaa.Jarppi kirjoitti:Mutta kertokaapa mikä siitä tekee niin erikoisen hyvää pysymään laatikon sisäpuolella ?
Toi on sellasta kamaa, että kun sitä vaihtaa, niin samaa määrää mitä sisään kaataa, ei ikinä saa sieltä ulos tyhjennyspropun kautta. Eikä tietysti voi uutta täyttöäkään tehdä sitä 0,7 l. Vaan paljon vähemmän. Vaikka seisottais koko talven ilman proppua. Ja kun Redlinella ajetun laatikon purkaa, niin sitä puuroa on joka puolella kaikissa osissa ja seinämissä. Eikä valu mihinkään. Ehkä se sitä lämpimänä vähän notkistuu.
Onks se hyvä vai huono juttu. Paha sanoo, mut lodju pelaa. Ja okei jos esim nelos/vitosrattaan stefa on ihan paskana niin kyl sekin sieltä veks tulee ajaessa.
Se mitä mä oon tässä jokusen vuoden käytön jälkeen ihmetelly. Se menee nopeasti harmaaksi. Verrattuna aikaisempiin laatikkoöljyihin. Ihan kuin keräis vodaa itteensä helposti. Tai sit mulla vaan on alkanu päästä jostain vettä laatikkoon.