No niin, tarttis löytää otsikon mukaiset huilut cobran 2" drag-piippuihin.
Tarkoituksena olisi hiljentää rassia vielä jonnin verran.
On niissä putkissa omat huilut paikallaan, ne on vaan halkaisijaltaan sen verran lähellä itse putkea, ettei sinne mitään villaa saa survottua lisäksi...
Joku varmaan suosittelee itse tekemistä, mutta eipä noita hitsivehkeitä ole oikein käytössä, josko saisi jostain valmiina....??
Villaa kelpuuttavat huilut hakusessa....
Re: Villaa kelpuuttavat huilut hakusessa....
Joskus ollaan noihin tiukempiin huiluihin kääräisty kierros sammutuspeitettä ympärille, en tiedä onko sillä muuta kuin psykologinen vaikutus mutta tuntuu että ääni pehmenee edes hiukan.KvL kirjoitti:...On niissä putkissa omat huilut paikallaan, ne on vaan halkaisijaltaan sen verran lähellä itse putkea, ettei sinne mitään villaa saa survottua lisäksi...
Asennusta helpottaa kun peitekierroksen ympärille vedetään tiukasti muovista pakkausteippiä. Se painaa peitteen kasaan ja on itsessään niin liukasta että huilu solahtaa putkeen kuin itsestään. Sitten joutuu muutaman päivän sietämään palaneen muovin käryä mutta se loppuu hyvinkin nopeasti. Sama kikka toimii villavaimentimien asennuksessa - itse asiassa vielä paremmin - villaa pystyy laittamaan huomattavasti enemmän ja sen saa puristettua teipillä kasaan asennuksen ajaksi. Sieltä se sitten aikanaan vapautuu kun teippi palaa pois.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:53 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty