Majoituksia super rallyssa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Archie

Majoituksia super rallyssa

Viesti Kirjoittaja Archie »

Morientes kaikille!

Oletteko jo varanneet majoituksia tuolta ruottin päästä.. oisko jollakulla linkkiä mistä voisi majoituksen ostaa halvalla.. siis menopaikan vierestä pe - ma.
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Tässähän näitä

http://www.klippan.se
http://www.svalov.se

Valitse menusta kohta Turism.

- AKr
Palatable
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palatable »

8O Joo sain todeta että ruotsin-taito liian huono. Onkos se niin että itse alue-maksu 60kruusua ja sit teltta maksu erikseen ku sellanen aluehan siellä käsittääkseni oli mutta pitäisköhän sinne jotenkin ilmottautua etukäteen.
Vai ajetaaks vaan sisään suoritetaan tullimaksu ja heilutetaan telttaa vihjeeks mihis suuntaan seuraavaks? :oops: :?
Tietäiskö joku kertoo mulle öö kuis tää homma oikeestaan menee :(

NOo ei mua kuiteskaa ruottis myydä :evil:
On se sit nii inanaa!
Ilkimys

Sisään vaan

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Senkun kurvailet portille noin 9000 muun tyypin kanssa. Rahat kasöörille ja siitä sitten kämppärille. Porttimaksuun ei sitten sisälly muuta kun se kämppäri palveluineen ja tietty joku ohjelma. (25 bändiä tai jotain tollasta).
Tossa etusivulla on Superrallin linkki ja sieltä löytyy kaikkea tarpeellista tietoa. Mm alueen kartta.
Eli homma on just ku tulis klubin omaan ralliin. Pikkasen enemmän väkeä!
Palatable
Viesti:

Re: Sisään vaan

Ilkimys kirjoitti:Senkun kurvailet portille noin 9000 muun tyypin kanssa. Rahat kasöörille ja siitä sitten kämppärille. Porttimaksuun ei sitten sisälly muuta kun se kämppäri palveluineen ja tietty joku ohjelma. (25 bändiä tai jotain tollasta).
Tossa etusivulla on Superrallin linkki ja sieltä löytyy kaikkea tarpeellista tietoa. Mm alueen kartta.
Eli homma on just ku tulis klubin omaan ralliin. Pikkasen enemmän väkeä!
:x ILKIMYS :roll: :roll: HMMMM Minkähänlaista siellä omis klubin ralleis on ollu?
Joo Rebelissä kävin viim. kesänä ja siellä oli myös muonitusta! Elliskä onkos sit tuollakin jotain samaan hintaan vaikos iha omin eväin?
He hee etsää ihan ilkee taida kuiteskaa olla 8)
On se sit nii inanaa!
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Noita majoituksia kannattaa katsoa myös Superin sivuilta, siellä on joitakin vinkkejä lähiseudun majoitusliikkeisiin.

Sisäänpääsymaksuun sisältyy samat jutut kuin muissakin Supereissa, eli telttapaikka, aamiaiset ja tietysti kaikki ohjelma. Pääsymaksu tulee olemaan 55 euron molemmin puolin, riippuen kruunun kurssista sillä hetkellä. Talttailualue on rapahtuma-alueen kanssa saman aidan sisällä ja sen välittömässä läheisyydessä. Ohjelmaa tulee olemaan aika paljon ja siihen on kyllä tällä kertaa panostettu. Löytyy sieltä SR sivuilta kaikki jutut englanniksikin.

Eli siis homma toimii samaan tapaan kuin klubin omissakin ralleissa, kuten joku tuossa mainitsi.

Uskon että väkeä siellä tulee olemaan aikalailla enemmän kuin tuo mainittu 9000. Ruotsalaisten edellisessä Superissa -97 oli 12000 henkeä.
Ilkimys

mitä minä sanoin?

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Jussi hei! enhän mä sanonut, että Superiin tulee 9000 tyyppiä kaikkiaan vaan SAMALLA kun Palatable menee niin tulee 9000 tyyppiä! Tarkkuutta pliis! :twisted:
Niin ja Palatable, Minkäs klubin ralli toi Rebel-ralli on? Ei ainaskaan H-DCF:n. (Joku uusi juttu vai?)
Palatable
Viesti:

Re: mitä minä sanoin?

Ilkimys kirjoitti:Jussi hei! enhän mä sanonut, että Superiin tulee 9000 tyyppiä kaikkiaan vaan SAMALLA kun Palatable menee niin tulee 9000 tyyppiä! Tarkkuutta pliis! :twisted:
Niin ja Palatable, Minkäs klubin ralli toi Rebel-ralli on? Ei ainaskaan H-DCF:n. (Joku uusi juttu vai?)
:wink: Hih jos noi monta samaanaikaan menossa enpä eksy sit ainaskaa 8)
:D HD:tä oli Rebelissä hmm 95% (8-10.8.03) Rock & Bikers Happening Mainiemi, Padasjoki. Itse Klubin nimee en muista, aika uus juttuhan toi on. Tosi kivaa ainaski oli!!
On se sit nii inanaa!
Vastaa Viestiin