Tein tuossa äsken viimeisen kerran rengastyöt talliolosuhteissa ruuvimeisseliä rengasrautana käyttäen.
Kysymys kuuluukin tekeekö esim. Bilteman rengasraudoilla mitään, vai joutuuko etsimään jostain wanhoja rautoja.
Rengasraudoista
-
rautapannu
tekeepä hyvinkin!edellisessä elämässä motocross hommissa rengastyöt oli tuiki tavallista ja hyvin suju taisimpa joskus kokeilla myös markkinoilta vanhalla kympillä ostetuilla raudoilla! suju niilläkin,nykyään mulla on työkalu rullas mukana ne bilteman raudat ja kyl niil renkaan saa vaihdettuu tien päälläkin riippuu tosin rengas merkistä ja laadusta
Vastaavilla raudoilla on tullut asennettua kaikki renkaat leveydestä tai vannekoosta riippumatta jonkun vuoden. Homma helpottui kummasti kun hankin riittopurkin oikeaa vannerasvaa, sen kanssa menee isokin kumi kuin tyhjää vain vanteelle. Fairyvesi on ihan yhtä tyhjän kanssa jos sitä vertaa tuohon rasvaan.
Muista sitten jos käytät sisäkumeja niin venttiilinkohta viimeisenä vanteelle. Rengas ei nimittäin siitä kohtaa pysy kunnolla keskiurassa vaan vaikeuttaa asennusta kampeamalla pedille ennen aikojaan.
Muista sitten jos käytät sisäkumeja niin venttiilinkohta viimeisenä vanteelle. Rengas ei nimittäin siitä kohtaa pysy kunnolla keskiurassa vaan vaikeuttaa asennusta kampeamalla pedille ennen aikojaan.
yksi tavara jota myös tuolla itänaapurissa osataan tehdä on mp:n rengasraudat, sotapyörien vakiovauste. Yhdet joita olen hypistellyt olivat jotain titania tai jotain muuta eksoottista mareriaalia.
Muita hyviä Belzer, Gedore bilteman raudoissa ( sellaiset keltaiset lyhyet) on suuria heittoja jotkut ovat aivan liian pehmeitä toiset liian paksuja. Bilteman raudat täytyy käydä itse hyllystä valikoimasssa jos meinaa saada hyvät. Stormilta löytyy myös enska kuskeille tarkoitettuja...
Muita hyviä Belzer, Gedore bilteman raudoissa ( sellaiset keltaiset lyhyet) on suuria heittoja jotkut ovat aivan liian pehmeitä toiset liian paksuja. Bilteman raudat täytyy käydä itse hyllystä valikoimasssa jos meinaa saada hyvät. Stormilta löytyy myös enska kuskeille tarkoitettuja...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro