Mutta ei tunnu löytyvän
Onko kellään suosituksia hyvästä, kestävästä kaasukahvasta?
Kaikki vinkit huomioidaan
PS. SISÄkaasukahvaa ei nyt etsitä

Noiden kromattujen alumiinisten kahvojen hinnat vaihtelee aika paljon vähän alta sadasta eurosta ylöspäin, jos Suomesta ostaa. H-D of Helsingin rompetorilla oli yhdet melkein samanlaiset kuin Smuigella ja Miia sanoi ale-hinnaksi 65 ?, jos kiinnostaa.Lawless kirjoitti:
mitä hintaluokkaa tuollaiset on?
Kahvalämppärit auttaa ongelmaan.JST-FXR85 kirjoitti: Itse en kuitenkaan tykänny metallikahvasta, se kun on aina kylmän tuntuinen
Eräs tuttu kertoi toisenlaista. Taisi olla puolan kuori halki, tms., ja sateella oli sitten räpsinyt näpeille "kivasti". Mene ja tiedä...JST-FXR85 kirjoitti: Itse en kuitenkaan tykänny metallikahvasta, se kun on aina kylmän tuntuinen
Etkö oo vielä oppinu, että jos hyvää haluat, se täytyy tehdä ite.Lawless kirjoitti: Onko kellään suosituksia hyvästä, kestävästä kaasukahvasta?
Kaikki vinkit huomioidaan![]()
Oon oppinuHessu kirjoitti:Etkö oo vielä oppinu, että jos hyvää haluat, se täytyy tehdä ite.Lawless kirjoitti: Onko kellään suosituksia hyvästä, kestävästä kaasukahvasta?
Kaikki vinkit huomioidaan![]()
Siitä asti, kun oon ekan tarvikekahvan aikoinaan ostanu, oon joutunu tekee ton hylsyn ite. Joskus muistan nähneeni peltisiä, siis nimenomaan pellistä käännettyjä, jotka oli vähän parempia. Mutta noita muovisia monta milliä väljiä mäkään en pysty käyttää. Pronssista tai messingistä tulee hyvä. Sellanen 0,1- 0,2mm välys stongaan...