No se halavatun hälytin!
Kele kun ovat keksineet siitä hienon.
Kun on tuollainen euroversio -03 mopo, ja siitä ei sitä ketun automaattiaktivointia pysty näemmä poistamaaan ja menee just siihen sitte hermo.
Esimerkiks tankatessa ym. se saatana menee päälle ja joutuu kaiveleen kaukosäädintä nahkatakin taskusta tai missä sillä hetkellä sattuu olemaankaan (yleensä kätsysti saatavissa), tai sitte tankkauksen ajan virrat päällä koko ajan!!!! (kyllä siitä vielä joku niuho mummo tulee vittuileen, että kohta räjähtää koko gasostation ku sulla on virrat päällä!!)
Onko siihen mitään poppakonstia päästä muuttamaan se asetus, ohjeet ei auta, ameriikan versiossa yllätys, yllätys sen voi muuttaa.
Onnistuuko siihen se vanha systeemi, poistaa koko hälytin vaihtamalla sen tilalle pelkkä softin alkup. vilkkurele.. mun käsittääkseni on eri hälytin kuin vanhemmissa, muka parempi, kertoivat alan liikkeessä.(jaaha, mitenkähän on???)
Kertokaa onko muilla hermot menny ja oletteko keksiny mitään konstia.
kiitos.
-Miksa-
Hälytin..
-
Paksupoika
Terve
Käsittääkseni sitä asetusta ei voi muuttaa. Amerikan mallista en tiedä.
Alkuun meni hermot mut hei, kaikkeen tottuu. Itse asiassa jonkin ajan kuluttua kun härveliin tottu ni sen käytöstä tuli aika automaattista.
Yks vinkki, kokeiltu on. Mulla on softailissa tällanen tank panel, missä on pieni pussukka eli tasku. Sen kannessa on pieni salpa. Kaukosäätimeen tarpeeksi iso avainrinkula ni sen kaukon saa "suljettua" sen salvan kans roikkumaan pussukan ulkopuolelle. Toimii ainakin hiljaisessa ajossa. Ja on lähellä virtalukkoo.
Paksis
Käsittääkseni sitä asetusta ei voi muuttaa. Amerikan mallista en tiedä.
Alkuun meni hermot mut hei, kaikkeen tottuu. Itse asiassa jonkin ajan kuluttua kun härveliin tottu ni sen käytöstä tuli aika automaattista.
Yks vinkki, kokeiltu on. Mulla on softailissa tällanen tank panel, missä on pieni pussukka eli tasku. Sen kannessa on pieni salpa. Kaukosäätimeen tarpeeksi iso avainrinkula ni sen kaukon saa "suljettua" sen salvan kans roikkumaan pussukan ulkopuolelle. Toimii ainakin hiljaisessa ajossa. Ja on lähellä virtalukkoo.
Paksis
-Heavy Metal will never die!-
Yksi ehdotus tuohon hälytinongelmaan
Tere!
Itse olen ratkaissut ongelman laittamalla mopottimen aina tankkaustauoilla "kuljetustilaan". Tappokytkimestä kone sammuksiin (ja jätä se tappokytkin sinne OFF-asentoon), kaukosäätimestä piiitkä painallus, jolloin mopotin kuittaa vilkuilla ja hälyllä. "Virta-avain" OFF-asentoon ja uudelleen piitkä painallus kaukosäätimestä ja taas mopotin kuittaa vilkuilla ja hälyttimellä.
Tämän jälkeen mopottimessa on ajonestolaite aktivoituna, mutta se ei reagoi heilutuksiin.
Täytyy tunnustaa että en muista että kuittaako mopotin molemmilla kerroilla kahdella lyhyellä äänimerkillä, mutta ainakin toisella noista kahdesta kerrasta.
Voin tarkistaa manuaalista kun pääsen kotiin...
Näin se toimii ja mopotinta on hyvä siirrellä tankatessa ilman hälyjä...
T. Timo K
Fxsts03
Tämän jälkeen mopottimessa on ajonestolaite aktivoituna, mutta se ei reagoi heilutuksiin.
Täytyy tunnustaa että en muista että kuittaako mopotin molemmilla kerroilla kahdella lyhyellä äänimerkillä, mutta ainakin toisella noista kahdesta kerrasta.
Näin se toimii ja mopotinta on hyvä siirrellä tankatessa ilman hälyjä...
T. Timo K
Fxsts03
-
vieras
Re: Hälytin..
HARJOITTELE sitä hälyttimen päältä pois ottoa niin monta kertaa ettäs menee rutiinilla...kyllä siihen tottuu.Itseasiassa se on vaan hyvä että hälläri aktivoituu automaattisesti,muutenhan rosmo saattaa viedä sun harrikkas!Anonymous kirjoitti:No se halavatun hälytin!
Kele kun ovat keksineet siitä hienon.
Kun on tuollainen euroversio -03 mopo, ja siitä ei sitä ketun automaattiaktivointia pysty näemmä poistamaaan ja menee just siihen sitte hermo.
Esimerkiks tankatessa ym. se saatana menee päälle ja joutuu kaiveleen kaukosäädintä nahkatakin taskusta tai missä sillä hetkellä sattuu olemaankaan (yleensä kätsysti saatavissa), tai sitte tankkauksen ajan virrat päällä koko ajan!!!! (kyllä siitä vielä joku niuho mummo tulee vittuileen, että kohta räjähtää koko gasostation ku sulla on virrat päällä!!)
Onko siihen mitään poppakonstia päästä muuttamaan se asetus, ohjeet ei auta, ameriikan versiossa yllätys, yllätys sen voi muuttaa.
Onnistuuko siihen se vanha systeemi, poistaa koko hälytin vaihtamalla sen tilalle pelkkä softin alkup. vilkkurele.. mun käsittääkseni on eri hälytin kuin vanhemmissa, muka parempi, kertoivat alan liikkeessä.(jaaha, mitenkähän on???)
Kertokaa onko muilla hermot menny ja oletteko keksiny mitään konstia.
kiitos.
-Miksa-
Hälyttimen säätö
Mulla on jenkkiversiohälytin, ja se ei todellakaan stock-versiona mene itsestään päälle, mikä on mielestäni miellyttävä piirre. Se myöskin indikoi sopivasti yhteiskuntiemme eroavaisuuksia. Meillä valvoo isoveli, jenkeissä valvot itse.
Koko systeemissä on mielestäni perustavaa laatua oleva vika säätämisen käyttöliittymässä. Se ylittää vaikeudessaan takavuosien videoidenkin ohjelmoinnin. Jos kaukosäätimestä loppuu patteri yötauolla matkan päällä, niin kukas osaa ottaa hälyttimen pois päältä ulkomuistilla? Vai kannatteko käyttöohjetta rekisteriotteen mukana?
Uusikaa paristonne aina ajokauden alussa.
Koko systeemissä on mielestäni perustavaa laatua oleva vika säätämisen käyttöliittymässä. Se ylittää vaikeudessaan takavuosien videoidenkin ohjelmoinnin. Jos kaukosäätimestä loppuu patteri yötauolla matkan päällä, niin kukas osaa ottaa hälyttimen pois päältä ulkomuistilla? Vai kannatteko käyttöohjetta rekisteriotteen mukana?
Uusikaa paristonne aina ajokauden alussa.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Joo, mulla on sen hälärin herkkydessä ('01) jotain säätömahdollisuuksia ja esim. tankkaaminen onnistuu ongelmitta vaikka häly on päällä. Ja jos se on liian herkkänä (häläri siis) niin laita se tankkauksen ajaksi huoltotilaan niin eipähän älähdä oma aikojaan.
Sitten kun yksi oma mopo on kerran pöllitty niin ymmärtää asiaan liittyvän vitutuksen määrän ja on valmis tekemään aika paljon että näin ei kävisi uudeleen. Tähän liittyy mm. betoniankkureita, kettinkejä, vaijereita ja järeitä lukkoja, häläri tai kaksi, ylimääräinen virtakatkaisin, 220v kytketty kahvoihin, piikkilankaa, liekinheitin ja muuta pientä. Ai mistäkö tiedän?
Sitten kun yksi oma mopo on kerran pöllitty niin ymmärtää asiaan liittyvän vitutuksen määrän ja on valmis tekemään aika paljon että näin ei kävisi uudeleen. Tähän liittyy mm. betoniankkureita, kettinkejä, vaijereita ja järeitä lukkoja, häläri tai kaksi, ylimääräinen virtakatkaisin, 220v kytketty kahvoihin, piikkilankaa, liekinheitin ja muuta pientä. Ai mistäkö tiedän?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.