Mikähän se lienee tilanne tämän asian kanssa tällä hetkellä?
Onko edelleen niin että alunperin jousiperäisen saa kyllä muuttaa jäykäksi, mutta runkoa edelleenkään ei saa vaihtaa tehdas- (tai oma-)valmisteiseen jäykkään raamiin?
Jos näin, onko mahdollista parannusta asiaan näköpiirissä?
Koitin hakea ja lueskella juttuja sekä täältä että MMAF:in sivuilta, mutta en löytänyt selvyyttä asiaan.
Rungon vaihto jäykkään?
-
Don Quijote
Rungon vaihto jäykkään?
Viimeksi muokannut Don Quijote, 14:56 03.09.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Don Quijote
^^Tossa on vaan se älyttömyys, että riittää turhaa puuhaa ja valmista jäykkää tarvikerunkoa ei pääse käyttämään. Ja onko kotihitsarin tekele parempi kuin joku tüv hyväksytty valmisrunko? No tätähän on veivattu jossain muussa topicissa.
Anna mä arvaan että don quijotella on ajatus tehdä buellistaan jäykkäperä chopperi?
Anna mä arvaan että don quijotella on ajatus tehdä buellistaan jäykkäperä chopperi?
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen
Älkää nyt repikö niitä pelihousujanne - tämä älyttömyys on tasan niin kauan voimassa kunnes TOIMIVAA EDUNVALVONTAA harjoittavat vapaaehtoiset ehtivät siihen pisteeseen että rungon jäykäksi vaihtamisen kieltävä laki saadaan muutosvuoroon. Siihen asti mennään niillä mitä on annettu.
Ja sanoinko tuossa aikaisemmin että se runko pitäisi itse muuttaa jälkikäteen jäykäksi? Puhuin ymmärtäväisistä katsastusmiehistä
...
Ja sanoinko tuossa aikaisemmin että se runko pitäisi itse muuttaa jälkikäteen jäykäksi? Puhuin ymmärtäväisistä katsastusmiehistä
En tunne yhtään " ", mutta täytyy alkaa etsimään, jos ei joku osta rouvan streetbobia ennen talvea.hemuli kirjoitti:Ja sanoinko tuossa aikaisemmin että se runko pitäisi itse muuttaa jälkikäteen jäykäksi? Puhuin ymmärtäväisistä katsastusmiehistä...
If U can't stand the heat, stay out of the kitchen
Lawless kirjoitti:Taatusti onWalde kirjoitti: Ja onko kotihitsarin tekele parempi kuin joku tüv hyväksytty valmisrunko?
ei se tuv hyväksyntä niistä automaattisesti mitään laatu tekeleitä tee.
mullakin projektissa scs:än tuv hyväksytty runko.
se on laadullisesti ihan paska. huomasin jo runkoa muutettuani,että etummainen koneenkiinnike on vinossa.turha sitä enään lähettä takas.
joku porannut reijät eri tasolle. kone kun on kiinni niin koneenkiinnikkeen toinen kulma irvistää kivasti. pitää jotain siihen kehitellä.
muutenkin hitsauksia tulee vielä vahvistettua.
voihan niitä laadukkaitakin olla olemassa oma vaan on kyllä juosten kustu kasaan. tasan ensimmäinen ja viimeinen minkä tilaan.