Olen harkinnut vaihtaa japskikustomini (Wild Star) Harrikkaan ja kiinnostaisi tietää kuinka kätevästi orkkislisävarusteita ja varaosia tähän pyörämerkkiin saa hommattua USA:sta. Suomen H-D diilereiltä ei kai kande ostaa mitään(?), kaikki hinnat on täällä kuulemma ryöstöluokkaa(?).
Olen tottunut käyttämään pariakin jammu-verkkokauppaa USA:ssa joissa on täydelliset lisävarustekuvastot ja "mikrofilmit" orkkisvaraosien tilaamista varten. Ei tarvii kuin valita oma pyörämalli, keräillä keräilykoriin halutut kamat ja painaa tilaa-nappia. Helppoa
H-D USA:n sivuilla näyttäisi olevan tällainen verkkokauppa kun valitsee ylhäältä "Accessories & Apparel" ja sieltä pääsee sitten selailemaan varusteita ja keräilemään koriin. Lopuksi pitää valita dealeri joka kamat sitten fyysisesti minulle myisi. Onkohan näillä diilereillä samat hinnat jotka H-D on määrännyt, vai minkähänlainen on politiikka? Onko tämä verkkokauppa ainoa vaihtoehto orkkisosille? Entäs jos haluaa selata "mikrofilmejä" varaosien tilaamista varten? Ei taida löytyä?
Ja kysymys on nyt siis orkkisvarusteista ja varaosista.