H-D orkkisosa verkkokauppa USA:ssa?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
eedee

H-D orkkisosa verkkokauppa USA:ssa?

Viesti Kirjoittaja eedee »

Yritin etsiä haulla täältä foorumilta vinkkiä USA:n ostopaikoista mutta löytyi lähinnä jotain "osta ebaysta" jne. juttuja... Olen kai huono hakemaan joten sori jos kysyn asiaa mihin täällä jo on vastaus :oops:. Haen tässä siis "virallista" liikettä, en mitään ebayta tms...

Olen harkinnut vaihtaa japskikustomini (Wild Star) Harrikkaan ja kiinnostaisi tietää kuinka kätevästi orkkislisävarusteita ja varaosia tähän pyörämerkkiin saa hommattua USA:sta. Suomen H-D diilereiltä ei kai kande ostaa mitään(?), kaikki hinnat on täällä kuulemma ryöstöluokkaa(?).

Olen tottunut käyttämään pariakin jammu-verkkokauppaa USA:ssa joissa on täydelliset lisävarustekuvastot ja "mikrofilmit" orkkisvaraosien tilaamista varten. Ei tarvii kuin valita oma pyörämalli, keräillä keräilykoriin halutut kamat ja painaa tilaa-nappia. Helppoa 8) . Haluaisin että JOS pyörämerkki vaihtuu homma pysyisi yhtä helppona.

H-D USA:n sivuilla näyttäisi olevan tällainen verkkokauppa kun valitsee ylhäältä "Accessories & Apparel" ja sieltä pääsee sitten selailemaan varusteita ja keräilemään koriin. Lopuksi pitää valita dealeri joka kamat sitten fyysisesti minulle myisi. Onkohan näillä diilereillä samat hinnat jotka H-D on määrännyt, vai minkähänlainen on politiikka? Onko tämä verkkokauppa ainoa vaihtoehto orkkisosille? Entäs jos haluaa selata "mikrofilmejä" varaosien tilaamista varten? Ei taida löytyä?

Ja kysymys on nyt siis orkkisvarusteista ja varaosista.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Oletko törmännyt hauillasi zanotti motorsiin tai chicago h-d:hen? Molemmat virallisia jälleenmyyjiä ja kauppaavat mm. orgisvarusteita alle msrp-hintojen. Molemmilla toimii webikauppa ostoskoriperiaatteella ja/tai mailaamalla.

"Mikrofilmit" löytyvät parts katalookista, maksaa jonkun kympin kaupassa. Ei liene kynnyskysymys ton hintaluokan konkurssissa.
Viva Knievel!
Sam01
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Itse käyttänyt: http://www.chicagoharley.com sieltä => online catalogs => Genuine motor accessories. Joissakin osissa näkyy suoraa Chicagon hinta niissä joissa ei, kopioit part numberin Item search kohtaa heidän pääsivulla.
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
eedee

Viesti Kirjoittaja eedee »

Joo tänks neuvoista. Täytyy kuikuilla tota www.chicagoharley.com :ia ja tutustua asiaan...
AP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AP »

Itse muutaman kerran käyttänyt tuota chicagon ohella

http://www.latus-harley-davidson.com/

ap
Vastaa Viestiin