Road Kingin rengastus

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

pete1977
Viesti:

Road Kingin rengastus

Viesti Kirjoittaja pete1977 »

Mikähän gummi voisi kestää takana parhaiten? Oliskos jollain kokemuksia mitä kannattais kokeilla ettei ihan 5000km jälkeen olis taka fillari silee... Kingillä ei voi polttaa kumia mutta hihat saattaa palaa herkemmin.. :twisted:
hämy
Viesti:

Re: Road Kingin rengastus

Viesti Kirjoittaja hämy »

pete1977 kirjoitti:Mikähän gummi voisi kestää takana parhaiten? Oliskos jollain kokemuksia mitä kannattais kokeilla ettei ihan 5000km jälkeen olis taka fillari silee... Kingillä ei voi polttaa kumia mutta hihat saattaa palaa herkemmin.. :twisted:
Ainaskin mulla 07 alkuperäinen Dunloppi kesti 14500 km, eikä ollut edes mielestäni liukas;kuten väitettiin vanhemmista vuosimalleista,joten nyt uus samanlainen alla.
Lokomotiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lokomotiivi »

Kokemusta on Kingissa ja Street Glidessa Dunlopista, Metztstsztleeeristä ja parhaillaan Avonista. Ehkä noista Dunlop olisi kestänyt pisimpään, mutta liukkauden takia olen vaihtanut aikaisemmin. Avon oli kivan tuntuinen uudempana, nyt kun takanakin keskiosa on kulunut, sen kaarreominaisuudet ovat heikentyneet huomattavasti. Seuraavaksi tulen laittamaan Mesukat, se on ollut ennenkin hyvä valinta.
Every time u go away u take a piece of meat with u
Tsaarinajan Satraappi

Viesti Kirjoittaja Tsaarinajan Satraappi »

X?
Viimeksi muokannut Tsaarinajan Satraappi, 11:12 16.12.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vallu
Viesti:

Aina Dunlopilla

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Olen jatkuvasti käyttänyt Electrassa näitä HD Dunloppeja (Saksasta saa halvalla). Yleensä olen vaihtanut 12-14 tkm vaiheilla vaikka pintaa olisi vielä ollut. Renkaat on väärä paikka säästää!
Mun mielestäni tämä Dunlopin liukkaus on pelkkää urbaania legendaa. "Kaikkia" olen kokeillut, mutta mun mielestäni Avonin Venomit olivat kaikkein liukkaimmat muutaman tuhannen jälkeen.

Tyytyväinen Dunlop-mies

Kuva
Pertti
Viesti:

Re: Dunlop

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Lohko kirjoitti:Mulla tehdasasennus Valkosivu Dunlop, FLSTN -05:n alla. 22.000km meni juuri rikki. Alkaa olla vaihtokunnossa. Kauppias epäili, ettei uusi tule kestämään yhtä kauan. Olisko ensiasennuskumit kovempaa seosta ???
Luultavasti ensiasennuskumit ovat lämpöisempiin olosuhteisiin tarkoitettuja, siis kovempaa seosta.
Joskus, kun tästä Sumekon huoltopäälliköltä kyselin, epäili ettei tehtaalla laiteta kuin yhdenlaista kumityyppiä.
arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

valkosivut topicissa samaa huttua.. :wink:
En pelkää yksin vaeltaa,silti seuraa arvostan.
M.Annala Mokoma
Vastaa Viestiin