Lisämodet foorumille?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lisää modeja?

Tarvitaan kyllä, mutta oma aika ei siihen riitä.
22
31%
Tarvitaan kyllä, voin ottaa pestin vastaankin.
10
14%
Ei tarvita, taso on varsin asiallista tälläkin miehityksellä.
33
46%
Ei prkl tarvita, ihan kakka ketju, haistakaa h**ot pa.....
7
10%

Ääniä yhteensä: 72

Minna&FatBoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minna&FatBoy »

Joillakin foorumeilla olen havainnut tuolla "quote"-napin vieressä "ilmoita asiattomasta viestistä" -napin. Ovat jopa toimineet. Ymmärtääkseni ovat nimenomaan tarkoitetut helpottamaan moderointia kun suoraan osoitetaan missä mättää. Saisi iso paha mode laittaa punakynän viuhumaan :wink:
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
Miikka
Viesti:

Re: Niinpä

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Vallu kirjoitti: "Vanha Valluvaari vakaa aina hyvät neuvot jakaa"

Kuva

ps. ja jos nyt halutaan tämän topicin alkuperä ja taso säilyttää niin tää juttu pitäisi poistaa asiaan kuulumattomana! :wink:
Unohdin jo mitä asiaankuulumatonta mun piti kirjoittaa, mutta sitähän mun piti kysyä että MIKÄ TUO KUVAKE ON VALLU?

Ethän vaan...

:wink: :wink: :wink:

Niin ja sitähän mä vaan että eiköhän kun toi meidän Jussi tulee sieltä Norjasta, niiin eiköhän se järjestys palanne tällekin palstalle.
Perkele.

Ihan oikeasti.
Jos sulla ei ole mitään sanottavaa yleensäkään, niin klikkaa suomi24.fi ja kerro se sinne.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Hyvä on täälä moderoinnin taso...jotenkin tuntuu että monelle menee kyllä hieman turhan herkästi käpy perseehin. Eikai sitä ny niin tosikkoja olla?
Sportster alla jälleen.
Smokie

Re: Onneksi osaan kieliä!?

Viesti Kirjoittaja Smokie »

delkron 15 kirjoitti:Niin ei biker kloonien kanssa tarvi keskustella! En tarvi tätä foorumia joten pankaa vaikka vuodeksi jäähylle ja siitä paskat välitän 8) !!!
Voin aina heittää läppää vaikka alkuperäisten Ameriikan baikkereitten kanssa!! :D
Minäkin vihaan tätä foorumia ja minäkin luen sitä antaumuksella joka päivä, myös rakastan sitä! Eikös muuten noi ameriikan natiivit ajellu hevosilla? No sama se, pääasia että vetää täysillä, rock änd roul!! Senegalilainen aasikuski vai kopiobiker, who cares! Nobodyjä kaikki saatana!
TipiL
Viesti:

Re: Niinpä

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Miikka kirjoitti: Niin ja sitähän mä vaan että eiköhän kun toi meidän Jussi tulee sieltä Norjasta, niiin eiköhän se järjestys palanne tällekin palstalle.
Tarkoittaako tuo käytännössä sitä, että jos Jussi on poissa, ei tätä foorumia periaatteessa moderoi kukaan ja sillä välin hiiret voi hyppiä pöydällä mielin määrin? Aika iso ja raskas taakka yhden miehen harteille minusta, varsinkin kun perustuu ilmeisesti puhtaasti talkootyönä tehtäviin hommiin ja oman vapaa-ajan uhraamiseen? Ei siitä varmaan mitään haittaakaan olisi, jos työtaakkaa olisi joku muukin jakamassa?
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Obelix

Viesti Kirjoittaja Obelix »

Modeja on kolme kappaletta siis Jussi (virallinen) + webmaisterit (epäviralliset), jotka hoitavat moden pestiä otona moden poissaollessa tai Norjassa...tai missä ikinäkin se poissaolevana on...jollemme itse ole estyneitä postia hoitamaan.

Toisaalta aika hyvinhän tuo itse itseään moderoiva malli toimii kirjoittajien kesken
** Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni **
Vastaa Viestiin