Tasapainotus
Tasapainotus
Missäköhän stadissa osataan tasapainottaa "vanhan rouvan" pinnapyörät? FL 1200 vm.1950.
Vai mistäköhän se hillitön resonointi yli 50Mph ajettaessa vois johtua??
Old Harleys never die they just keep on rocking!
Kai mikä tahansa (moottoripyörän) renkaita asentava yritys voi ne tasapainottaa. Jos taas kyse on pinnauksen oikaisusta eli ns. rihtauksesta niin tekijät vähenevät. Rihtaustarpeen näet pyöräyttämällä rengasta ja mittaamalla vanteen pysty/sivuttaisheiton. Yli millin heitto varsinkin pystysuunnassa tuntuu kyllä. Itse olen pyrkinyt vanteen suoruuden rajoissa 0,2mm tarkkuuteen molemmissa suunnissa.
Olen näitä pinnaus/rihtaushommia tehnyt pientä korvausta vastaan aina aikataulun salliessa, joten jos sellaisen tarpeessa olet niin lähetä vaikka sähköpostia niin annan tarkemmat yhteystiedot.
Toisaalta, eikös vanhan pannun kuulukin vähän täristää ajossa...
Olen näitä pinnaus/rihtaushommia tehnyt pientä korvausta vastaan aina aikataulun salliessa, joten jos sellaisen tarpeessa olet niin lähetä vaikka sähköpostia niin annan tarkemmat yhteystiedot.
Toisaalta, eikös vanhan pannun kuulukin vähän täristää ajossa...
Tasapainoitus
Kiitti vastauksesta.Joo kyllähän sen pannun pitää porista,mutta meinaa paikat lähtee hampaista.Otan yhteyttä tässä kevään kuluessa,josko sais ne donitsit kondikseen. 
-
pannu64
Tasapainotus
Kiitti pannu -64:selle vinkistä! Pitää tutkia kunhan saa pressun päältä vex.