siirtosarjaa 3"

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

joekopo

siirtosarjaa 3"

Viesti Kirjoittaja joekopo »

sopiiko 3" siirtosarja fatboy:in ettei ota tapit/jalat etulokariin?
vai pitäiskö olla 2"
tarvis saada ajoasentoa paremmaksi. tällä hetkellä bare bones ja orggis astinlaudat.
pituutta 195, jalkoja pitäs saada suoremmaksi.

mulla on sorvit ja jyrsimet käytössä, mutta ammattitaitoa on vaan sen verran, että osaan nippa nappa kopioida mallista
eli
olisko kelään hyllyssä fatboyhyn sopivia rikkinäisiä/ehjiä sopivaa korvausta vastaan lainaksi? piirustuksetkin riittäis.

joekopo(a)hotmail.com
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Mulla on Fättärissä CromeHorsen +2" ja ei sopinut lokari olemaan. Piti pätkäistä joku 8 cm alareunasta. Toinen homma oli että mun melkoinen stretsitankki vaati siirtosarjoihin 50 mm levikepalat (alumiinista jyrsittiin) että sai jalat tapeille luonnolliseen asentoon :lol:

Tosin CromeHorseissa on jarrusylinteri tosi edessä, ja se niissä kiinni otti. Toisella puolella ei ongelmia.

Itse 190 cm ja pitkät jalat, huomattava parannus +2" paloilla orkkislautoihin verrattuna, voin suositella. Pidemmätkin voisi olla mutta ei taida mahtua. Lyhyempää kaveriani harmittaa kun ei ylety enää ajamaan...

Noi CromeHorset on muuten todella asialliset, jos raskit pätkäistä ankanpyrstön lokarista.

Kuva
joekopo

Viesti Kirjoittaja joekopo »

jep kiitti vinkistä.
täytyy metsästää jostain samanlaiset ja pätkästä lokaria.
s-postiin tulikin jotain tarjouksia uusista joita tarvii tutkia tarkemmin.

jollain jos on hyllyssä vastaavat, niin voisin korvausta vastaan vuokrata?
hetkeksi lainaan...
Vastaa Viestiin