Lättiksiä, Inkkareita ja muitakin vanhoja pyöriä. Osia, krääsää, kuvia, linkkejä etc. Käykää katsomassa: http://www.olbifrus.cjb.net
Linkki löytyi Veteraanipyöräklubin sivuilta.
Spasiba!
Lättiksiä ja Inkkareita
Re: Lättiksiä ja Inkkareita
No eipä tuo vieras osoite ollut näilläkään sivuillaVallu kirjoitti:Linkki löytyi Veteraanipyöräklubin sivuilta.
Spasiba!
Mutta ei vaan, kävinpä tuolla taasen katselemassa ja jos ylimääräistä olisi niin miksei tuollaista inkkarin raatoa voisi harkita...
Affe
- Sporttiboy
- Viesti:
Affelle Inkkari
Oli tuolla Walkan syys-swapissa muistaakseni parikin Inkkariaihiota eri asteisina projekteina tyrkyllä. En muista kenellä.
Hinta oli vaan mulle aika kova, kun sais nyt edes ton yhden haluamakseen jossain vaiheessa.
Hinta oli vaan mulle aika kova, kun sais nyt edes ton yhden haluamakseen jossain vaiheessa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Affelle Inkkari
Ja mitä sä sitten tekisit, voisi tulla tyhjä oloSporttiboy kirjoitti:...kun sais nyt edes ton yhden haluamakseen jossain vaiheessa.
Ei ollut niistä, oikein valtakunnan uutisissakin julistetuista, bonuksista niin pitkälle että hankinta vielä helpottuisiSepixlh kirjoitti:Affe osa pyöristä on täällä...työmatkaa vain tänne suuntaan
Affe
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: Affelle Inkkari
Siinä se kupletin juoni just onkin, tekee pikkuhiljaa sopivankokoisia "kasvojenkohotuksia" joka talvi niin riittää puuhaa pitkäänaffe kirjoitti:Ja mitä sä sitten tekisit, voisi tulla tyhjä oloSporttiboy kirjoitti:...kun sais nyt edes ton yhden haluamakseen jossain vaiheessa.Meinaan, että saako niistä koskaan haluamaansa...
![]()
Eihän tää puolivalmiste ikinä valmiiks tuu mutta edes pikkuisen paremmin tyydyttäis itseään, eli siis omistajaansa tai paremminkin haltijaansa, ***tuuko sillä pankilla on mun mopon ulkonäköön sanomista...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...