Muutaman hyvän?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
delkron 15

Muutaman hyvän?

Viesti Kirjoittaja delkron 15 »

Vinkin saanut ja kiitos niistä! :D No maksoin sen 35 eukkoa jäsenmaksua! Joten eiköhän se sillä!?No en niin perustakkaan niistä kokoontumisajoista kun en käytä alkoholia!
Harrikasta voi täysin siemauksin nauttia myös yksinään ja ei siihen tarvi mitään kerhoa! Tekniikan kanssa luulen jo pärjääväni ilman neuvoja kun aika simppeliä tuo Harrikan!
En aio moppea myydä vaan pidän sen! Hemulin mainostama poppoo vois ehkä olla mulle passelimpi kun minun mielestä pyörän ei tarvi olla välttämättä Harley Davidson!
Minä poistun takavasemmalle kuten olen muutaman muunkin nähnyt tekevän! Mitäpä tuosta!
Hyviä ajoilmoja! :D
delkron 15

Suutui omalle pelaajalle!!

delkron 15

SIIS TÄÄ!!

Smokie

Re: Muutaman hyvän?

Viesti Kirjoittaja Smokie »

delkron 15 kirjoitti:en käytä alkoholia!
Tätä on joskus todella vaikea uskoa.
rieska
Viesti:

Re: SIIS TÄÄ!!

Viesti Kirjoittaja rieska »

delkron 15 kirjoitti: Minä poistun takavasemmalle kuten olen muutaman muunkin nähnyt tekevän! Mitäpä tuosta!
Silti jatkat?
Nyt pitäis oikeesti katsoa peiliin ja miettiä että miksi niissä baareissa tulee aina tappelu kun niissä käyt. Tätä epämääräistä suomi24 tyylistä mekastusta on jo tovin kestänyt, mielestäni tässä ajassa olisi pitäny jo netiketti ja foorumissa käyttäytyminen oppia.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
delkron 15

Olen erittäin rauhallinen henkilö!

Joo koulujakin on tullut käytyä pahimmoileen! 8O Kyllä tämä foorumikäyttäytyminen vois olla hallussa jos haluais? Tykkään kuitekki puhua ja kirjoittaa murteella! Ennen kun ryyppäsin niin toisinaan kun olin oikein jurrissa niin puhuin myös erinomaista etelän murretta(vuosi Lahdessa). En oikein pidä siitä että "piileskellelään "nimimerkin takana mutta toisaalta olen varma että minun tapauksessa on käynyt sille ikävästi että olen jo paljastunut!?
Henkilö siis voidaan indentifoida ja se on taas ikävää! Monesti olenkin joutunut pahantahtoisen huomion kohteeksi!! Pello on pikkunen kylä ja täällä on perseläpi kuviot! Tyly jos kylän juntti porukat esim tietää aika nasakoista mielipiteistäni! Taas suu käy!! :twisted: En niinkään usko että viranomaiset näitä foorumeja jaksais lukea ja mulla mopot on kunnossa vaikka poliisiaseman pihalle jättäis!
Miettinyt myös nimimerkin vaihtoa kun suurin osa kirjoituksistani on tehty erittäin voimakkaassa humalatilassa! Ei muuten onnistu!! Pienet kuviot ja varmasti äijät heti huomais että Delkron sielä kirjoittelee mutta vain uusi nikki!?
Foorumille on vaikea kirjoittaa kun on siitä jokainen saa omat mielikuvansa ja monesti ymmärretään aivan väärin!!
Onneksi osaan tuon Enkun aika hyvin niin voin kirjoitella sillä ja ei oo sitten kylän junteista huolta kun eivät saa tietää henkilöä ja näin lauman turvissa jälleen!? Oli muuten järkyttävän hintainen tuo englannin klubi!! Kattelin sitä tänään! 8O Eiköhän niitä ilmaisia foorumejakin löydy? Kielitaitokin kasvaa taas!! Kirjoitan muuten paremmin enkuksi! Tekninen sanasto tosin voi olla vaikea ja sanakirja ei tiedä kaikkia sanoja. Joe Cool ärisee kun Mauri Pekkarinen! :twisted:
Blues Guitar

Re: Muutaman hyvän?

Viesti Kirjoittaja Blues Guitar »

delkron 15 kirjoitti:....kun en käytä alkoholia!....
delkron 15 kirjoitti:....suurin osa kirjoituksistani on tehty erittäin voimakkaassa humalatilassa!
8O :?: :?:
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
wla4245

Re: Olen erittäin rauhallinen henkilö!

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

delkron 15 kirjoitti: Joe Cool ärisee kun Mauri Pekkarinen! :twisted:
Siellä kepulais-aluella Kinnulan suuripieni-poika voi olla suurikin
sankari .
Täällä etelässä tuon voi ottaa jo loukkauksena .
Raittiusko saa miehen noin riidanhaluiseksi ?

t.vellu
Smokie

Re: Olen erittäin rauhallinen henkilö!

Viesti Kirjoittaja Smokie »

wla4245 kirjoitti:Raittiusko saa miehen noin riidanhaluiseksi ?
Minä oon viettänyt kesälomaani selvinpäin, ennätyksellisesti jo kolmatta viikkoa. Täytyy myöntää että kyllä alkaa jo kyrsimään hiljalleen :lol:
delkron 15

Päinvastoin minun hermot on

Elämäni kunnossa mutta laiskuus iskenyt! Pyörästä meni kaasuvaijeri poikki enkä tänään kehannut sitä korjata! Huomenna pajalle ja mulla löytyy vaijeria metritavarana. Työpuolella ei ole herkut hommat kun ruostevauriokorjaus meneillään!
Olen ollut ilman viinaa 7 kuukautta ja ei yhtään haluta! Katellut sitä muitten juopottelua nyt juhannuksena ja lähinnä säälittää ja miettinyt että ei mitään järkeä ryypätä kun ei sen arvoista!
Pari uutta ilmaista foorumiakin löytyi. Pulskia ameriikan tytteleitä. Mutta eikö ne Harrikka naiset olekkin semmosia paksuja mammoja! :twisted: Taitavat nuo kerhon naisetkin nyt mulle suuttua!? :roll:
Vastaa Viestiin