jack kirjoitti:Hessu juuri toisaalla sanoi noista aineista ja kertoi myös oikean tavan tutkia tiiveys.
Jack
Jeesataan laiskoja...
Hessu kirjoitti:Arvuuttelematta sen enempää ongelman syytä. Mä en oo ikinä löytänyt tolla starttipilotilla yhtään imuvuotoa.
Mun kokemusten mukaan se on vaan legendaan.
Parempi tapa on ottaa kaasari veks, tehdä levy, minkä voi pulttaa kaasarin tilalle imusarjaan ja siihen keskelle tubelesventtiili.
Venojen säädöt löysälle ja varovasti painetta imusarjaan ja saippuavettä ulkopuolelle.
laiska tai ei, enpä nyt arvannut kattoa shovelin keskustelua. itsellä Sportster on alla. muuta yhtäläisyyttä ole kun pikkunen epäilys vuodosta ja sössön E kaasari. haulla hain ihan keskustelua imuvuodoista.
eikös tohon ole mitään muuta ainetta kun starttipiloti? tuntuu vaa aika raa´alta aineelta tollaseen hommaan..
Taytyy olla aika nero jos pilotilla koneen särkee. Oon ajanut sillä traktorin pois pihasta kun löpö loppu, syöttänyt sitä 2-tahtiseen vaikka purkissa nimenomaan kielletään ja laittanut sillä käyntiin vähän vaikka mitä. Ikinä en oo saanut mitään rikki. Varsinkin kun kone pyörii niin ei se kovin kovaa annosta saa, varsinkaan jostain pikku vuodosta. Viemäriputkella tms vaan kaasutin imemään ilmaa jostain kauempaa ja reilusti vaan suhua imusarjaan
Muistaako Pertti muuten mopokisoissa nähdyn kaasu-Suzukin? Tai onhan niitä ollut jo 2! Kumpikaan muuten ei hajonnut..
Renkaalle tarkotetussa on imusarjassa muutaman millin ura päässä ja samanlainen kaulassa, eli kun ne laittaa vastakkain niin siihen jää selvästi renkaan mentävä ura. Ja jos siihen laittaa lattamallisen tiivisteen niin panta puristaa sen siihen uraan ja tiiviste voi haljeta helposti mistä seuraa imuvuoto.
Muistaako Pertti muuten mopokisoissa nähdyn kaasu-Suzukin? Tai onhan niitä ollut jo 2! Kumpikaan muuten ei hajonnut..[/quote]
Oliko oikeasti apua, siitä kaasusta?
Vai oliko sama kuin Mörkö-teamin kraanalla säädettävä pakovastus, komian tähären.
Ei tällä kyllä mitään imuvuotoja tukita...
Mulla se oli vaan ihan shown takia. Ylijokisten mopossa se oikeasti auttoikin kun se kävi laihalla muuten. Empiiriset tutkimukset on paljastanut että hiuslakka on kaikkein kovinta köyhänmiehen ilokaasua, HD dödö on tosin kokeilematta.