-88 Sportin loota rohisee kolmosella
- Peacemaker76
- Viesti:
-88 Sportin loota rohisee kolmosella
Kaverin -88 4-vaihteinen Sportster aloitti tänään kiukuttelemaan. Kolmonen pitää kuulemma rohisevaa ääntä, kytkeytyy kyllä.
Ideoita mikä on mennyt, ja kuinka hankalaa ja hintavaa on korjausoperaatio?
Kaikki vinkit ja näkemykset otetaan mielihyvin vastaan.
Ideoita mikä on mennyt, ja kuinka hankalaa ja hintavaa on korjausoperaatio?
Kaikki vinkit ja näkemykset otetaan mielihyvin vastaan.
Kannattaa aukaista ettei käy niin kuin mulle,80kmh nopudessa 3 vaihteen ratas pääakseilsta hakes jälki sen mukaista trapdoori ynm paskaks. Olin tulossa mökiltä,3 vaihde piti meteliä viimeiset 20km sitten pamahti onneks kilomerti ennen kotia hajos.Ensiöveto/laturi pois,eturatas irti,trapdoorista 4pultia irti.Lähtee koko paketti irti, jos pelkät rattat on menny 120? kpl+kytkinkopantiiviste,öljyt.Mulla tuli maksaa 1000? oli aika silppua.
Rohisee---¤¤
Juu,kohta rohisee myös kakkonen.Eli rattaista lähtee pintakarkaisu.
Tämä ääni voimistuu yllättävän nopeasti.Kannattaa tosiaa vaihtaa
myös kakkos-rattaat.
Hintaa tulee muutama satku,kun itse tekee.Ehkä laakereiden kuntoa
olisi syytä tutkia samalla.
-----Immo.
Tämä ääni voimistuu yllättävän nopeasti.Kannattaa tosiaa vaihtaa
myös kakkos-rattaat.
Hintaa tulee muutama satku,kun itse tekee.Ehkä laakereiden kuntoa
olisi syytä tutkia samalla.
-----Immo.
- Peacemaker76
- Viesti:
- Peacemaker76
- Viesti:
Jep, kolmosen ylemmästä rattaasta puuttuu yksi hammas, muuten ihan siisti.
Kaveri käy huomenna hakemassa rattaan V-Twin Citystä, vissiin 33 ? kpl joten ei ole kallis.
Mutta mutta, mahtaako kenelläkään olla laatikon räjäytyskuvaa, voisi olla hyödyllinen lodjua kasatessa.
Jos ei kehtaa forumille laitella niin yv:nä käy hyvin...
Kiitoksia.
Kaveri käy huomenna hakemassa rattaan V-Twin Citystä, vissiin 33 ? kpl joten ei ole kallis.
Mutta mutta, mahtaako kenelläkään olla laatikon räjäytyskuvaa, voisi olla hyödyllinen lodjua kasatessa.
Kiitoksia.
BIKE BANDIT.COM löytyy kuvat.Peacemaker76 kirjoitti:Jep, kolmosen ylemmästä rattaasta puuttuu yksi hammas, muuten ihan siisti.
Kiitoksia.
NAMULA AD/HD
- Peacemaker76
- Viesti:
- Peacemaker76
- Viesti:
Räjäytyskuvista ei paljoa apua ollut, mutta loota saatiin kasattua uudella rattaalla ja toimii mainiosti. Kustannukset jäi minimaalisiksi ja osat löytyi hienosti Loimaalta.
Vinkiksi muille, trapdoorin irroittaminen ilman lämmitysvehkeitä lienee melko mahdotonta, tai ainakin vaatii melkoista väkivaltaa. Kevyesti toholla lämmittämällä ohjuritappien kohdalta kansi irtosi hienosti.
Vinkiksi muille, trapdoorin irroittaminen ilman lämmitysvehkeitä lienee melko mahdotonta, tai ainakin vaatii melkoista väkivaltaa. Kevyesti toholla lämmittämällä ohjuritappien kohdalta kansi irtosi hienosti.