Olisko kellään kiinnostusta ajella kimpassa Hailuotoon? Lähtö olisi varmaankin perjantaina puolilta päivin jostain Pohjois-Uusimaa - Häme akselilta. Yöpyminen sopivan lähellä määränpäätä ja lauantaiaamuna pelipaikalle. Jos saadaan ajoreitit soviteltua Päkän poppoon kanssa, niin loppumatka voitaisiin ajaa isommassakin porukassa.
Päkän poppoossa on toistaseks vaan Päkä
niin et taidan tulla teille päin....
Olisko kellään kiinnostusta ajella kimpassa Hailuotoon? Lähtö olisi varmaankin perjantaina puolilta päivin jostain Pohjois-Uusimaa - Häme akselilta. Yöpyminen sopivan lähellä määränpäätä ja lauantaiaamuna pelipaikalle. Jos saadaan ajoreitit soviteltua Päkän poppoon kanssa, niin loppumatka voitaisiin ajaa isommassakin porukassa.
Päkän poppoossa on toistaseks vaan Päkä
niin et taidan tulla teille päin....
Enpä löytänyt deadlinea täältä, mutta ilmoittautumaan varmaan ehtii vielä juhannuksen jälkeenkin. Rallipaita voi tosin jäädä saamatta. Menevät uskoakseni tilausten perusteella painoon (näin ainakin viime vuonna kun itse olin järjestämässä).
Jos jollain on Harrika -lehti käden ulottuvilla, voisko tarkistaa tuon päivän? Olen itse rapakon takana työmatkalla enkä ottanut omaa lehteäni mukaan
Sopiihan meille, soittelen ajo-ohjetta lähempänä tapahtumaa kun olen taas kotimaan kamaralla (otin numeros talteen jos haluat poistaa sen täältä foorumilta)
Kiva, kiva,soitellaan . Niin ja kaikille muille ripseille ympärs suomea laittakaahan forumille reittisuunnitelmia ja ehdotuksia niin me täältä etelästä lähtevät voidaan liittyä remmiin matkanvarrelta
Joensuusta meitä on lähdössä viiden naisen letka ajeleen perjantaina. Kivutaan Kempeleelle siitä yöksi mökille ja het' lauantai-aamuna ollaan virkeinä sitten pelipaikoilla!
Oulu: mikä on ilmoittautumisten tilanne - montako on jo tulollansa?
Kyllähän sitä mukaan mahtuu kaikki maijamyöhäisetkin, ketään ei käännytetä,ruuat ja juomat saadaan riittämään, ainut on toi paita joka saattaa jäädä saamatta. Niin että älkää yhtään epäröikö tulla mukaan.
Näkymisiin pian
Haudi, itse olen ajatellut lähteä jo to-iltapuolella kiipeämään ylöspäin, katsotaan kuinka ylös keretään. Voipi olla että ajan Vaasan kautta kaverin luo tai sitten nähdään jossain keskemmällä, suunnitelma vielä vähän auki mutta se on varma että Salosta lähden
Matkalla voidaan viestitellä ja kerääntyä yhteen, jos samoilla leveysasteilla liikutaan, katsotaan vaikka perjantai-illasta missä kukin on. Ja toki viestiä minulle jos haluaa samoille suuntimille.
Perjantaina sittenkin Poriin päin sieltä luvassa matka seuraa ja varmaan ainakin Kokkolaan tavotellaan.
Kuka lähtee matkaan mukaan Turusta?????
ivaanajulma! katotaan jos tiet yhtyy tuolla jossain.
Näin teemma Päkä, kiva että löysit matkaseuraa omilta nurkiltas myös
Jos on pk- seudulta/Hämeesta/Keski-/Pohjois-Uusmaalaisia lähdössä, laittakaa vaikka privaa mulle niin kerätään jengi kasaan. Me startataan perjantaina aamupäivällä ja ajetaan "jonnekin" lähelle Kempelettä, missä yövytään. Reittisuunnitelma tarkentuu joskus juhannuksen tienoilla kun olen kotimaassa ja mulla on aikaa tutkia karttaa
Heipsan täältä Mäntyharjun suunnasta! Mulla on Ripsirallin kanssa hieman ongelmia, kun selkä ei kestä prätkän päällä istumista, joten ainoa mahdollisuus olisi ajaa autolla Ouluun...