Mielenkiintoista keskustelua moottoripyörän tehonlisäyksestä
Tavoitteenahan on kirjoitaa sellaiset pykälät ja säännöt, että laittomuuksia aei tarvitsisi tehdä. Hyrrät ja föönit siis otteeseen. Ja se niiden kirjoittelu ei ole mikään läpihuutojuttu, kuten siitä MMAF:n ketjusta voinee lukea. Aika paljon tarvitaan valmistelua ja miettimistä ennenkuin tavoite jalostuu pykäläksi.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
No kyllähän sen hyrrän saa nykyisillä säädöksilläkin otteeseen...lähinnä tarkootin sitä että harvat ihmiset niistä vielä päästölaput hommaa.
Siinä oon kyllä ehdottomasti samaa mieltä pykälät pitäis olla siten että mitään pimiää pelia tarvii edes harrastaa...mutta MUN mielestä kannattaa pykäliä ruuvatessa kuitenkin huomioida sekin että moniko tosiaan päästölappujen kans tuota viritystä harrastaa....vanhat pyörät erikseen, mutta busahan ei sitä oo.
Siinä oon kyllä ehdottomasti samaa mieltä pykälät pitäis olla siten että mitään pimiää pelia tarvii edes harrastaa...mutta MUN mielestä kannattaa pykäliä ruuvatessa kuitenkin huomioida sekin että moniko tosiaan päästölappujen kans tuota viritystä harrastaa....vanhat pyörät erikseen, mutta busahan ei sitä oo.
Sportster alla jälleen.
...no mutta tätä vartenhan meillä on päästömittausprojekti: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=156.0 eli haetaan päästöille sellaiset rajat & pykälät, että siellä Tukholmassa ei tarvitse käydä hiukkasia mittailemassa.nicnac kirjoitti:No kyllähän sen hyrrän saa nykyisillä säädöksilläkin otteeseen...lähinnä tarkootin sitä että harvat ihmiset niistä vielä päästölaput hommaa.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.