Mistä saisi noita "jalkoja" ja minkä laitteen suodattimet vastaa Evon filsua?
Olen nähnyt niitä avobelttipyörien välissä (ei mulla onnistu), eikä ölppätankkikaan ole filtterillä varustettu.
Joten vinkkejä kaivataan

Jos tarkoitat että kummalla puolella runkoa, niin vasemmalla eli vetopuolella. Letkulähdöt on kierteellä olevat messinkiset irtobiitit, ja niitähän löytyy ainakin suorana, 45 asteen kulmalla ja 90 asteen kulmalla.Lawless kirjoitti: Miten D.Q onko tuo sinun bracketti vasemman vai oikean puolinen?
Siististi totetutettu!![]()
Kelpaako/sopiiko HD-käyttöön tuo hotcarsin myymä suodatin, onko sulla D.Q sieltä hankittu vai jokin muu, mikä?
Joo, huomasin että rungon vetopuolella, mutta hotcarsilla oli myynnissä vasemman ja oikeanpuoleista suodatinjalkaa, funtsailin vaan kumpi sulla niistä on...Don Quijote kirjoitti:Jos tarkoitat että kummalla puolella runkoa, niin vasemmalla eli vetopuolella. Letkulähdöt on kierteellä olevat messinkiset irtobiitit, ja niitähän löytyy ainakin suorana, 45 asteen kulmalla ja 90 asteen kulmalla.Lawless kirjoitti: Miten D.Q onko tuo sinun bracketti vasemman vai oikean puolinen?
Siististi totetutettu!![]()
Kelpaako/sopiiko HD-käyttöön tuo hotcarsin myymä suodatin, onko sulla D.Q sieltä hankittu vai jokin muu, mikä?
Hotcarsin suodattimesta en osaa sanoa, itse otin varman päälle ja käytin HD:n tarvikesuodatinta. Niissä ei ole ainakaan mitään takaiskuventtiiliä estämäsä öljyn kiertoa, niinkuin noissa autosuotimissa joskus on.
Joo, tosiaan, nyt tajusinLawless kirjoitti:
Joo, huomasin että rungon vetopuolella, mutta hotcarsilla oli myynnissä vasemman ja oikeanpuoleista suodatinjalkaa, funtsailin vaan kumpi sulla niistä on...![]()