Olen sattumoisin Tampereella erään jenkkiautokerhon vuosikokouksessa la klo 13 -15 ja ajattelin mahdolisesti lähteä liikkeelle Harrikalla. Mikäs teillä on ohjelma ja meno siellä Vammalassa klo 16 maissa, jos tulisi piipahtamaan ja miten teidät sieltä löytäisi...Affe kirjoitti:Nyt olisi sitten uusi mahdollisuus, eli lauantain Sauna Open Ride. Ajelun lisäksi iltabileet joten tästä hyvät vauhdit rallikauteen
Eli nyt rohkeasti ja reippaasti mukaan kaikki kynnelle kykenevät.
Alue 3 ajelut
Alue 3 ajelut
Kysynpä nyt täältä, kun noita aluefoorumeita ei katsottu tarpeelliseksi meille jokapaikan lausuntoautomaateille avata

Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Hehkutanpa vähän lisää. Olisiko täältä pk-seudulta innokkaita lähtijöitä. Jos starttaisi vaikkapa Keimolan Nesteeltä klo 10, ehtisi vanhaa kolmostietä Janakkalan läpi HD-Sunriseen klo 11:30 maissa, jolloin Hämeen letkakin saapunee sinne. Sieltähän sitä voisi sitten liittyä kätevästi joukkoon ja ajella porukan mukana Vammalaan.
Itse jatkan kyllä Tampereelle, mutta jos päätän pyörällä lähteä, käyn kyllä tuon HD-Sunrise-etapin kautta matkalla. Mukavampihan sinne olisi ajella vaikka pienellä porukallakin, kun keli näyttää varsin suosiolliselta...
Itse jatkan kyllä Tampereelle, mutta jos päätän pyörällä lähteä, käyn kyllä tuon HD-Sunrise-etapin kautta matkalla. Mukavampihan sinne olisi ajella vaikka pienellä porukallakin, kun keli näyttää varsin suosiolliselta...
Moro,
No mutta olihan täällä yleisellä osiollakin jo aiheeseen liityen http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=25937
Itselläni ei ole juuri sen enempää tietoa kun mitä tuolta tapahtumailmoituksesta selviää, mä vaan meen
Mutta siellä ilmoituksessa olevaan numeroon soittamalla varmaan saa tarkempaakin infoa aikataulusta ja muusta.
Mutta tuo Hämeenlinnaan tuleminen ja siitä jatkot nyt ainaskin toimii...
Affe
No mutta olihan täällä yleisellä osiollakin jo aiheeseen liityen http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=25937
Itselläni ei ole juuri sen enempää tietoa kun mitä tuolta tapahtumailmoituksesta selviää, mä vaan meen
Mutta tuo Hämeenlinnaan tuleminen ja siitä jatkot nyt ainaskin toimii...
Affe
No olihan tuo, ei vaan tullut luettua silloinaffe kirjoitti:No mutta olihan täällä yleisellä osiollakin jo aiheeseen liityen ... ilmoituksessa olevaan numeroon soittamalla varmaan saa tarkempaakin infoa