Harley Davidson Open Alastarolla

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

Harley Davidson Open Alastarolla

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Harley Davidson Open Alastarolla - ei ehkä ihan sitä miltä ensi näkemältä vaikuttaa :lol: ...

www.vtwincity.fi/_FileRoot/587261.pdf
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Siinä deudoranttiparaatissa oli jo aikoinaan kestämistä. Mutta että tällästäkin vielä.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Hessu kirjoitti:Mutta että tällästäkin vielä.
Äläs nyt, hetken jo suunnittelin kaivavani piikkikengät ja ruutuhousut esille ja suuntaavani Alastaroon :P Loppui vain tuo kolopallon harrastamiseen varattu aika jo 10v sitten muiden harrasteiden alta :oops: Kiva laji se on, ei siinä mitään 8)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Joe Cool kirjoitti:
Hessu kirjoitti:Mutta että tällästäkin vielä.
Äläs nyt, hetken jo suunnittelin kaivavani piikkikengät ja ruutuhousut esille ja suuntaavani Alastaroon :P Loppui vain tuo kolopallon harrastamiseen varattu aika jo 10v sitten muiden harrasteiden alta :oops: Kiva laji se on, ei siinä mitään 8)
Golfista on mennyt hohto täysin. Sitähän pelaavat nykyään kaiken maailman köyhät ja ei-ruotsinkieliset 8) .
hemuli
Viesti:

Hessu kirjoitti:Siinä deudoranttiparaatissa oli jo aikoinaan kestämistä...
Kyllä siellä oli kuitenkin muistaakseni toistasataa pyörää joista suuren osan omistajia voitaneen tänä päivänä tituleerata "vanhan liiton" harrastajiksi :wink: .

Junnuna olin sitä lähtöä Lepakon pihalla katsomassa ja hienot oli jytinät - Minna ei saanut muistaakseni pyörää ajoissa käyntiin ja veti sitten chopperilla tuhatta ja sataa letkan perään vaaleat hiukset tuulessa hulmuten ilman kypärää. Oi niitä aikoja... :lol:

Koskas se muuten oli? 1992?
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Hessu kirjoitti:Siinä deudoranttiparaatissa oli jo aikoinaan kestämistä. Mutta että tällästäkin vielä.
Mulla on vieläkin sitä deodoranttia. Ei sitä itteensä viitti hajun takia laittaa, mutta mopo kyllä lähtee sillä käymään vaikka ilman pensaa :roll:
Pil Kollins

Viesti Kirjoittaja Pil Kollins »

wla4245

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

Pertti kirjoitti:
Hessu kirjoitti:Siinä deudoranttiparaatissa oli jo aikoinaan kestämistä. Mutta että tällästäkin vielä.
Mulla on vieläkin sitä deodoranttia. Ei sitä itteensä viitti hajun takia laittaa, mutta mopo kyllä lähtee sillä käymään vaikka ilman pensaa :roll:
Oli hotellit ja kaikki,yöllä palatessa Walkan tallilta jatkoilta tuli juotua se partavesikin pois.Saatana meitsi hippikin ollu Lorealin mannekiininä...

t.vellu
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

No joo joo, kaikki mahdollisethan siellä fillareilla oli. Mä mukaan luettuna. Mutta jälkeenpäin funtsittuna melkosen koomista touhua.
Mä en kyllä muista vuotta, mutta ei kai se ihan noin aikaisin ollu?

Mä kun en tosta bisneksen pyörityksestä mitään tajua, niin ihmettelen noiden asioiden sekotusta keskenään. Mä tajuun jos siellä sais koeajaa HD:n golfkärryjä. Mut prätkiä???
hemuli
Viesti:

Hessu kirjoitti:...Mä tajuun jos siellä sais koeajaa HD:n golfkärryjä. Mut prätkiä???
Missä muualla on - harrastuksemme nykytilan huomioon ottaen - enemmän potentiaalisia ostajakandidaatteja samaan aikaan yhdessä paikassa kuin golf-turnauksessa? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
wla4245

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

hemuli kirjoitti:
Hessu kirjoitti:...Mä tajuun jos siellä sais koeajaa HD:n golfkärryjä. Mut prätkiä???
Missä muualla on - harrastuksemme nykytilan huomioon ottaen - enemmän potentiaalisia ostajakandidaatteja samaan aikaan yhdessä paikassa kuin golf-turnauksessa? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ja BoltOn tarviketta löytyy...

http://www.golfhograck.com/site/index.html

t.vellu
Vallu
Viesti:

Deodoranttiparaatista

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Taisin olla sypää tohon paraatiin ja niihin Lepakon bileisiin. Oli aikanaan melkoinen sucsee! Kaiken kaikkiaan tämä Lorealin sponssi teki gutaa silloin varsin köyhälle klubille.
Ja mitä tulee noihin oheisharrastuksiin niin miksei golfia siinä kuin lätkää, futista tai keilailua. Eihän me olla rajoittunutta väkeä! 8O

Kuva
Vallu
Viesti:

Tulokset

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Sain juuri V-Twin Openin tulokset. Ent. rallikapteenimme Kalla Rantanen oli kuudes ja poikansa Oskari oli kolmas.
Että tälleen!

Kuva
Vastaa Viestiin