strech tankki

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

kolee

strech tankki

Viesti Kirjoittaja kolee »

Kertokaas nyt viisaammat mistä sais sporttiinn strech tankin edullisesti(niin taas täytyis saada halvalla).Pelti taipuu kyllä omissakin käsissä mutta kun ei oikein tiedä mistä lähtis liikkeelle niin vaihtoehtona olis ostaminen,eli mistä kannattais lähteä kyselemään ja missä hinnoissa ne pyörivät.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Luettelothan noita on täynnä mutta jos verrataan niitä itse tehtyyn on kustannusero hirvittävä.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

mikä on halpa ? itse maksoin uudesta Softailin 4" stretchatusta (mitenhän tuon kirjoittas oikein) Zodiacin tankista, "quick cam" korkilla ja kaikilla tarvittavilla kiinnikkeillä (art nro 011630) 350 euroo ja muutin kiinnikkeet Sporttiin sopivaksi - sitte syötiinkin loppukuu puuroa ja hernekeittoa koko perhe........... niin ja myyjä oli nykyinen MrCeeCee ja ajankohta viime helmikuu
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Mä tilasin Sporttiin jenkeistä Jireh Cyclesiltä Softailin stretsitankin ja muutin kiinnikkeet. Hinta 2 korkilla 255 euroa kotiin tuotuna. Hinnassa mukana tulli ja alv. Tilasin kyllä muutakin, ei tullut rahtia yhtään.
Tuco

Viesti Kirjoittaja Tuco »

Jorkke, paljollako tilasit kun ei tullut rahtia? Paljon oli alv+tulli? Ja vielä kestikö toimitus kuinka kauan?

tiedusteleepi Tuco
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Tilauksen yhteissumma oli noin 480 taalaa. Tästä joutui maksamaan tullia 17,21 euroa ja alvia päälle 120 euroa. On tossa kyllä sit viel joku "maksupalvelupalkkio", 8.40 euroa. Eli yhteensä 146 euroa tuli lisää hintaa.

Paketti tuli UPSin kautta ja oliks se niin että oli Suomessa 12 päivän kuluttua tilauksesta. Kotiovella 14 päivän kuluttua kun en ollut sillon edellisenä paikalla. Että tuli aika nopeesti.

Kyllä ihmettelin nopeutta ja pelkäsin isoja rahtikuluja. Mut hyvin kävi
paakkonen

Viesti Kirjoittaja paakkonen »

Miten sait tilauksen ilman rahtikuluja??? Itse tilasin sieltä tavaroita lähes samalla summalla ja rahtikuluiksi tuli 270 taalaa!!! 8O
Vastaa Viestiin