Moro taas kaikille!!!
Kysymys mitä mieltä kumpi parempi vai jokin muu?
eli olen vaihtamassa äänenvaimentajia ja ajatellut seuraavia vaihtoehtoja
SE slip-fit torque tai SE eagle 2 slip-fit
Onko kellään kokemuksia? (varsinkin SE torque putkista 80051-00)
Xl 1200 pakarit
-
Vieras
Torque putket tuli hankittua Dynaan pari kesää sitten. Väännössä ei käytännön eroa mielestäni ole orkkiksiin tai suoriinkaan putkiin verrattuna. Ovat varsin hiljaiset normaaliajossa (matka-ajossa ei tuulen suhinalta juurikaan pakoääniä kuule). Reippaasti kaasua vääntäessä pätinää alkaa kuulua.
Samaan tulokseen pääsee jos raskit porata orkkisputkiin n 13 mm reiän.
Sen verran nuhainen ääni oli, että viilailin melko pian putken sisällä olevan pikkurillin mentävän kuristusprikan aukon selkeästi isommaksi.
Itse yritin hankkia Supertrappin slipareita, mutta ei ollut silloin tarjolla. näissä olisi mahdollisuus säätää ääni ja vastapaine itselle (ja pyörälle) sopivaksi.
Sen verran nuhainen ääni oli, että viilailin melko pian putken sisällä olevan pikkurillin mentävän kuristusprikan aukon selkeästi isommaksi.
Itse yritin hankkia Supertrappin slipareita, mutta ei ollut silloin tarjolla. näissä olisi mahdollisuus säätää ääni ja vastapaine itselle (ja pyörälle) sopivaksi.
Kiitokset tiedosta, taidan ostaa SE 2:setAnonymous kirjoitti:Torque putket tuli hankittua Dynaan pari kesää sitten. Väännössä ei käytännön eroa mielestäni ole orkkiksiin tai suoriinkaan putkiin verrattuna. Ovat varsin hiljaiset normaaliajossa (matka-ajossa ei tuulen suhinalta juurikaan pakoääniä kuule). Reippaasti kaasua vääntäessä pätinää alkaa kuulua.