ensikesän tapahtumat

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
JiiVee
Viesti:

ensikesän tapahtumat

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Muistutukseksi että, voit itse vaikuttaa ensikesän tapahtumapaikkoihin täyttämällä "lomakkeen" kohdassa PALAUTE. Eli jos sinulla on tiedossa hyvä paikka tarvitavilla palveluilla niin vihjaa "päättäjille" - vain osallistumalla voit vaikuttaa........
Itse jo katselin alustavasti paikkoja http://www.hakumaa.com/paatoimi/9.html
kautta, mutta enpäs löytänyt vielä mieleistä - ja paikan pitäjän täytyy tietenkin olla ennakkoluuloton meitä kohtaan...... :roll:
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Jokohan ensikesän bändejä / artisteja on suunniteltu (suunniteltu varmaan on) tai paremminkin lyöty lukkoon ? - itse tuossa panin pari hyvää vaihtoehtoa (siis minun mielestä) menemään palaute linkin kautta eteenpäin....
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

Rallipaikat on jo varattu ensikesäksi bändeistä en tiedä.... Mut hyvä asia on jos porukka haluaa etiskellä rallipaikkoja, se ei ole niin yksinkertasta, teettää paljon duunia hallitukselle, joka paikkaan ei mahduta tai huolita...
Mitä enempi jäsenistö viittii vaivautua itsekkin niin saadaan tyytyväisyyttä nostettua(vaikka toisia ei miellytä mikään) Ja työvoimaksi sopii ilmottautua myös :D

VIIME KESÄN RALLEISTA JA TAPAHTUMISTA KIITOS TOIMIHENKILÖILLE JA TOIVOTAN HAUSKAA JA TURVALLISTA UUTTA VUOTTA
Vastaa Viestiin