Minun suomen kieli ei ole niin hyvä että osaisin kysyä apua suomeksi. Kirjoitan ruotsiksi ja toivon että joku tästä sen verran ymmärtää että voi vastata vaikka suomeksi. Tässä minun ongelma :
Jag har precis bytt till "Gear drive cams" på min TC88. Jag upptäckte att nålarna(rullarna) i inre kamlagret satt lite snett så att när jag satte en axel genom lagret och rullade lagret så vandrade det fram och tillbaka på axeln beroende på vilket håll man snurrade. Samtidigt kände jag hur det högg i lagret. Ska det vara så? Båda lagren var likadana, varför? Nu har jag knackat in lagren i blocket och när kammarna är på plats så hugger det fortfarande. Vad är det frågan om??
Viimeksi muokannut Harri ( Gotland ), 15:33 06.04.2008.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sä varmaan asensit uudet neulalaakerit nokka-akselien asennuksen yhteydessä? Asensitko kenties tuurnaa käyttäen kun kävi mielessä että jos neulat olisivat ottaneet itseensä.
Viimeksi muokannut Elvis, 20:16 05.04.2008.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
inte fan får det hugga ... inte mycket i varje fall,, annars smäller lagren nån vacker da när du varvar upp motorn ,,,det kan ju va att de sätter sig men,,,men
ÄLÄ TEE TÄNÄÄN MITÄÄN MINKÄ VOIT JÄTTÄÄ HUOMENNAKIN TEKEMÄTTÄ
Laakerit näyttävät olevan hyvät, vanhat nokat pyörii siellä hienosti. Ongelmana taitaa olla nokkien rattaat.
Jos puristan nokkien päitä vähän sormilla yhteen päin niin ne rattaat alkavat raksutella. Taitaa olla rattaat vähän liian tiukalla. Ne raksuttaa myös kun ovat moottorissa mutta pyörivät hienosti ilman raksutusta kun ovat pöydällä. Ohjeet sanovat :
jep ohjeessa on noi välykset mitä pitää rattaissa olla jos ei välystä vinkuu
ja pyöriä pitää ilman vastusta ..mutta onko noi rattaat uudet ?? vai
vaihoitko vain laakerit
ÄLÄ TEE TÄNÄÄN MITÄÄN MINKÄ VOIT JÄTTÄÄ HUOMENNAKIN TEKEMÄTTÄ
Varmaan pitää hankkia sellainen yli-tai alikokoratas (Andrews ohjeiden mukaan) taikka voisiko vanhoista nokista prässätä rattaat irti ja vaihtaa ne uusiin nokkiin?
smuige kirjoitti:Varmaan pitää hankkia sellainen yli-tai alikokoratas (Andrews ohjeiden mukaan) taikka voisiko vanhoista nokista prässätä rattaat irti ja vaihtaa ne uusiin nokkiin?
Olisi silloin ainakin rattaat oikean kokoiset.
Jos ymmärsin alkuperäisen kysyjän probleeman oikein, niin tässä ollaan tekemässä ratasnokkakonversiota tc:lle => vanhoissa nokissa ei taida olla rattaita, nehän on ketjuvetoiset.
Tjenare Harri.Såsom Smuige förklarade verkar det som det enda alternativ du har kvar är att byta till dom mindre Andrews kuggarna
som även fanns nämnda i din bifogade text.
Ride on,vi hörs.
Jo, det verkar nog tyvärr så... Tänkte ändå prova smälla ihop skiten med kuggarna jag har och hoppas på att "dom sliter in sig", låter det för jävligt får jag beställa ett mindre drev... Ha det bra, vi ses vad det lider...