Kämpän komistus

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Alf
Viesti:

Kämpän komistus

Viesti Kirjoittaja Alf »

Tuolla jo lukitussa ketjussa kyseltiin sisustusasioista. Heh, kaikenlaista.
Itte värkkäilly kaikenlaisia valaisimia. Piruuttanikin laitan, olkaa hyvä:
SPRINGERVALO
Kuva
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Joskus näin jäsenenä tulee mielee ku näitä hommia lukitaan et hei haloo sano teini.....noh meikä on ikuinen teini, täällä jotkut reikäleivät vinkuu ku joku jotain sanoo et voi kauheeta et mihin tää oikeen menee, eihän tällä saatanan jutulla tee hevon veetä jos ei mitää saa sanoo ja pitää olla otta kurtussa ja näyttää saatanan kovaa koko ajan, oon sanonnu ennenki ja sanon nytki et parhaat kaverini oon löytänny näistä piireistä, mutta, myös huonoimmat, huonoimmat pilaa koko jutun ja mikä pahinta ne on niitä oikeita paikkereita, mistä tulikin mielee et mistä te niinkus tiiätte ne suomi24 jutut mihin aina vertaatte näitä juttuja, käsi sydämmellä voin sanoo et en oo koskaan siellä käyny mut nyt terttee mennä kattoon et mitä siellä onkaan, tulee mielee et jos vertaatte näitä juttuja johki suomi24 juttuihin ja tietty ette oo koskaan siellä käyny nii sillonhan te puhutte paskaa vai mite se ois, vertaatte ja silti ette oo tietenkää käyny koskaan missään. Mä tykkään ihmisistä mitkä on rehellisiä eikä mitään saatanan jeesustelioita.
Ilkimys

Ei kai?

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Tosissaskos olet, että tossa lukitussa topicissa oli jotakin järkeä???? 8O 8O

Mun mielestäni täällä sätin puolella on aivan tarpeeksi (lue:liikaa) tota teinijutskaa.
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Juu juu mut kumpi oisit ilkimys mieluummin tämmönen vanha fossiili ku mä vai teini, mä haluun vaan pääsiäiskahinan päälle näin meidän kesken sanottuna, vittuilkaa ny vaikka lämpimiksenne.
lazycow
Viesti:

anti mennä,se on alamäki juu!

Viesti Kirjoittaja lazycow »

Joo teinejä ollaan,nimittäin ikiteinejä.Elkää ottako tätä niin hirveen vakavasti,joltaki menee gradu vituix jos kukaan ei leiki mukana, olokee höveliä hyvät immeiset! :lol: :lol: :lol:
But i`m gonna change my evil ways,heh!
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Meleko komia lamppu...kuka jaksaa keskustella jatkuvasti venttiileistä,männistä,nokista jne.Kyllä kai tämä sisustus ny yhden topicin ansaitsee.Omassa kämpässä ei oo kuin sänky ja kasaamaton pöytä joten hieman vähemmälle sisustukset on jääny.Säästöpossua oon himoinnu kyyl...Tälläänen.Pysyisköhän rahat tuossa paremmin :lol: :lol:
Sportster alla jälleen.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 18:24 26.05.2019.. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
mbheikkila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mbheikkila »

meidän kämpän komistaa muija ja mun osuus jää autotallin koristamiseen ja sielläläkin on työkaluja ympäriinsä. Suomi24jästä en ole vielä koskaan käynyt ja puheidenne perusteella e ole asikaan sinne.
Matka jatkuu oppaat vaan vaihtuu kunnnia edes menneile. (talvisota ym ym)
primorsk

Viesti Kirjoittaja primorsk »

Värkkäsin itse aikani kuluksi löylymittarin vanhasta mittarin kotelosta.Uusi pohja vaan mittariin ja siihen oikean löylymittarin koneisto. Halvasta otsalampusta sain mittariin ledivalotkin,kun vähän jatkoi piuhoja.En tiedä paraniko löylyt,mutta mukavastihan tuo antaa saunaan vähän tunnelmaa,varsinkin näin talvella kun ei pääse ajelemaan.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

No mennnän mukaan tähän, hauska pääsiäiskeskustelu vakavamman vääntämisen vastapainoksi. Minulla on kertynyt kaikenlaista pientä kummallista, mutta tässä kuva vaikkapa näistä sarvista, jotka nykyään ovat olohuoneen seinällä 8) Pitäähän vakavasti otettavalla Cadillac-miehellä toki sarvet seinällä olla :mrgreen:

Kuva
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
OldFart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OldFart »

Mä maalasin just toiseen vessaa HD raidat ja onnistu näin amatöörikädellä vallan mahtavasti eli toimii..

Pikku lisäyksiä laitan kyllä mutta kattoo ny mitä teen..
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..

Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

OldFart kirjoitti:Mä maalasin just toiseen vessaa HD raidat ja onnistu näin amatöörikädellä vallan mahtavasti eli toimii..

Kumpi toimii mahtavasti, vatsa vai vessa :lol:
Alf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alf »

Ja kun komistuksista puhutaan.

Sain juuri uuden nimen rakkaaltani

Alf Von Der Wundercreutz
OldFart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OldFart »

Pertti kirjoitti:
OldFart kirjoitti:Mä maalasin just toiseen vessaa HD raidat ja onnistu näin amatöörikädellä vallan mahtavasti eli toimii..

Kumpi toimii mahtavasti, vatsa vai vessa :lol:
Kumpikin toimii aikalailla pommin varmasti vaikka onkin ikää vessalla enempi kuin itse omistajalla/somistajalla
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..

FXSTBI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FXSTBI »

http://www.roadhousecollection.com/

Tuollaisesta osoitteesta saa kaikenlaista näppärää sisustussälää aiheeseen liittyen 8)
Vastaa Viestiin