Vastauksista (myös tyhmiin) kysymyksiin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Vastauksista (myös tyhmiin) kysymyksiin

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Olen seurannut tätä palstaa reilun vuoden verran ja muutaman kerran kysellytkin hyviä vinkkejä.
Olen hämmästyneenä/iloisena huomannut kuinka toiset aina vaan jaksaa neuvoa ja vastailla päivästä toiseen :D , vaikka kaikki "kysymykset" ei aina olekkaan ollut asiallisia :? .
Itsekkin olen varmaan monen mielestä kysellyt tyhmiä mutta aina on tullut asiallisia vastauksia, ja vielä monelta.
Ehkei tämä oikein kuulu tänne tekniikka puolelle, mutta toisaalta kyse on juuri tekniikka kysymyksistä/vastauksista.
Itse olen saanut todella hyviä vastauksia ja linkkejä eri sivustoille, niin varmaan muutkin---Koettakaa jaksaa jatkaa samaan malliin. Hyvät Joulut!!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, provot on sitten asia erikseen.
Mielellään täällä antaa vinkkejä muille, se on oikein mukavaa aivojumppaa.

Sitäpaitsi jokainen meistä on joskus aloittanut tämän harrastuksen tietämättä HD:n tekniikasta enempää kuin sika ydinpommista.
Itse muistellessani omaa alkutaivaltani, ei tällaista mahdollisuutta ollut mutta silloin teki vaikutuksen joidenkin alalla pitkään olleiden harrastajien/ammattilaisten myönteinen suhtautuminen ja pitkä pinna tällaisen räkänokan jatkuvaan kyselyyn. (Kiitos Äky, Rouhu, Manne ja moni muu!) Näiltä herroilta opin sen, ettei ole kenenkään etu pitää asioita omana tietonaan vaan mitä enemmän jokainen tietää sitä suuremmalle harrastajakunnalle siitä on hyötyä.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

erään entisen opettajani sanoja lainaten:
"tyhmiä kysymyksiä ei ole - on tyhmiä vastauksia"
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Olen oppinut vuosien varrella että tyhmien kysymyksien kysyminen säästää yleensä hitosti rahaa, aikaa ja hermoja 8)
Provosoinnit on asia erikseen....
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin