FLH epäkeskeiset takahaarukan puslat

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

joka
Viesti:

FLH epäkeskeiset takahaarukan puslat

Viesti Kirjoittaja joka »

Muistaako kukaan miten päin ne kumiset puslat tulee asentaa takahaarukkaa takaisin kasatessa, nyt ei ole kilkkeitä mukana, mutta jos nyt oikein muistan myös niiden pesät runkokappaleissa taitaa olla epäkeskeiset, joten tuleeko akselin olla keskeinen runkokappaleiden reikiin nähden ?

olipas selvää...

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Vallu
Viesti:

Muistaakseni

Viesti Kirjoittaja Vallu »

2001 mallin FLHT:ssa oli niissä kumipaloissa sellaset pienet "ohjaustapit". Ja jotenkin mulla on mielikuva (ei siis luotettava) että se akseli oli vähän niinku sivussa.???
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ohjaintapit on niissä runkoon tulevissa teräskappaleissa. Ja molempiin kappaleisiin on merkitty kummalle puolelle ne tulee. Kun tuon järjestyksen pitää kohdallaan, pitäisi kumiholkkienkin mennä automaattisesti oikein päin.
joka
Viesti:

...joo, sori, niinhän se oli... kas työn lomassa ajatus siintelee jo kasaamiseen ja aurinkokin paistelee... siellä oli tosiaan oikealla puolen merkki R ja vasemmalla L... urasta ja tai tapista en muista, mutta täytyy illalla katsastaa ja jos on kumitollolekin merkki, ni ei sit hätää :)
joka
Viesti:

No, sellaisen tarkastuksen vielä tekisin, kun Clymeristä ei löytynyt tuo swingi akselin mutterille mitään järkevää kiristys momenttia ?
Vastaa Viestiin