Andrews n6/v6
Andrews n6/v6
onko kellään ollu, onko minkälaisia kokemuksia. 
Kylmästi arvojen perusteella aika tiukan oloinen nokka, suhteellisen paljon overlappia ja duraatio on sitä luokkaa että kannattaa laittaa vakiota korkeampipuristeiset männät jotta dynaaminen puristussuhde pysyy tarpeeksi korkeana. Eli vaikka männän laskennallinen (staattinen) puristussuhde olisi X niin nokan pitkä aukioloaika (duraatio) vaikuttaa tätä lukua alentavasti. Myöskin korkeampipuristuksisiin mäntiin siirryttäessä kannattaa tarkistaa männän/venttiilin välys maksiminostolla.
Hemuli
Kun kerran olet perheellinen ja viikkorahan tarpeessa. Suosittelen äskeisen lausuntosi perusteella kunnon kurssien järjestämistä Sarasvuon tapaan. Mäkin voisin sen jälkeen ymmärtää ja olla köyhempi.Tai avaat maksullisen help deskin.
Minä olen joka tapauksessa ainakin muutaman kaljan velkaan.
Keskustelu jatkukoon.
Kun kerran olet perheellinen ja viikkorahan tarpeessa. Suosittelen äskeisen lausuntosi perusteella kunnon kurssien järjestämistä Sarasvuon tapaan. Mäkin voisin sen jälkeen ymmärtää ja olla köyhempi.Tai avaat maksullisen help deskin.
Minä olen joka tapauksessa ainakin muutaman kaljan velkaan.
Keskustelu jatkukoon.
-
Vieras
Okei, Bulussahan on vakio puristukset jo yli kympin joten sitä ongelmaa ei liene. Ja buellihan on luonteeltaan monta pykälää räyhempi kuin sportti niin saattaa ollakin että nuo ovat juuri oikeat siihen käyttöön.
Lexa, tiedäthän että kun tarpeeksi viljelee hankalia termejä ja monimutkaisia sanankäänteitä niin antaa itsestään todellisuutta älykkäämmän kuvan eikä kukaan tajua ettet tiedä aiheesta oikeastaan yhtään mitään...

Lexa, tiedäthän että kun tarpeeksi viljelee hankalia termejä ja monimutkaisia sanankäänteitä niin antaa itsestään todellisuutta älykkäämmän kuvan eikä kukaan tajua ettet tiedä aiheesta oikeastaan yhtään mitään...