Sen verran utelias olen, et pakko kysyä mitä sä olit sillä kellolla ajastanut?[/quote]
Sen wolskin piti alkaa lämmetä aamusella 05.00, mutta ehti mokoma jo jäähtyä siihen mennessä!
Kaiken huippu oli että kun palokunta poistui paikalta ekan kerran niin ehdin poiketa mopotallin puolella vilkaisemassa ettei projekteille ollut tullut kuin vesivahinkoja ja nostelin sähkötyökaluja kuivumaan kun lattialla oli aika syvästi vettä. Sitten koko hökkeli sytty uudestaan ja uudestaan eikä meikä enää ehtinyt kun hälyytellä niitä hätäsiä paloukkoja takasinpäin; evakuointitoimenpiteisiin ei arvannut ruveta.
Kaivuri hautas härräkän onneksi niin syvälle ettei pääse näkemään, mutta minin katto pilkottaa urheasti roinan keskeltä. Avulias konekuski nyppi mulle roinakasasta muistoksi nokisen alasimen ja ite löysin puoliksi sulaneet enskakopat ja vasta kiillotetut järnhästenin alaputket tulevaan talliin maskotiksi. Työkalut on värjääntynyt hienon näköisiksi, mutta eivät taida enää olla kovinkaan lujia.
Kun alkuvitutuksesta on päässy niin sitten pitäs vielä löytää auto työmatkoille maanantaiksi ja sehän vasta sylettääkin. Tuo wolski ehti olla mulla kuukauden.

j