Kylmä pieru peruttu
Kylmä pieru peruttu
Huhu että olisin päästänyt kylmän pierun ja vaihtanut hiippakuntaa on vaan kateelisten panettelua! Saadessani elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen sydäninfarktini viime sun-maan välisenä yönä, olivat omat ajatukset siihen suunta josko enään ajellaan kesällä. Mutta kiitos ambulanssi miesten sekä sekä Meilahden sydänyksikön suorittamien kahden liuoitushoidon ja pallolaajennuksen jälkeen elämä hymyilee jälleen. Haluankin Julkisesti Kiittää Hyvinkään Palo ja pelastuslaitosta sekä Meilahden CCU:ta. Ja Tietenkin veljiäni BulldogsMC:ssä Tuesta ja toivotuksista.
Arska
Arska
No perhana
- olen tässä hetken viettänyt hiljaiseloa tänne kirjoittamisessani mutta kyllä tämä ansaitsee sanan tai pari.
Vaikka emme paria satunnaista tapaamista enempää toisiamme tunne niin aina tällainen pysäyttää. Otahan Arska iisisti loppukevät niin varmaan lekuri päästää vielä johonkin reissuun kesän aikana.
Vaikka emme paria satunnaista tapaamista enempää toisiamme tunne niin aina tällainen pysäyttää. Otahan Arska iisisti loppukevät niin varmaan lekuri päästää vielä johonkin reissuun kesän aikana.
Hyvä Arska!
Älä luovuta!,
Tässä on nyt vuodensisällä muutama veli jo lähteny, muutama ollu liki lähteä, joten pistettääs toppi ny hiippakunnanvaihoksille, sitä ehtii heviä laulaa oktaavia ylempänä myöhemminkin...
t: frendi
Tässä on nyt vuodensisällä muutama veli jo lähteny, muutama ollu liki lähteä, joten pistettääs toppi ny hiippakunnanvaihoksille, sitä ehtii heviä laulaa oktaavia ylempänä myöhemminkin...
t: frendi
Used to be EVO-rider...
Jep! Kiitoksia kaikille
Ei luovuteta ei.
Kävin juuri apteekissa hakemassa ensimmäisen satsin lääkkeitä, ja kyllä osaa sairastaminen olla suomessa kallista
170 egee! Voi persre
Mä oon konkassa tai kuollu ennen kesää
Ne on jo pois neljä vuotta sitten todetun diabeteksen johdosta.Ja nyt sitten hiilarit(sokerit) minimiin ja valkoiset jauhot kokonaan pois
Kävin juuri apteekissa hakemassa ensimmäisen satsin lääkkeitä, ja kyllä osaa sairastaminen olla suomessa kallista
Mä oon konkassa tai kuollu ennen kesää
No huh huh, ihan kauhistuttaa kuulla moisia uutisia, vaikka emme henkilökohtaisesti tunnekaan. Koitahan nyt ottaa todella iisisti myös sen kiillottamisen kanssa, ettei koko ajokausi tuhraannu toipilaana! Tsemppiä! 

* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot