siirtosarja
siirtosarja
ison miehen jonkinkainen ongelma, eli mistä löytyis softailiin siirtosarja, alkuperäisenä tais löytyä 3" mutta jos tahtoo vielä pidemmät, 4" tai 5" niin onko tietoa mistä?
...eipä taida valmiita bolt-on siirtosarjoja löytyä >3" pidemmälle.
Oletko kokeillut vaihtaa satulaa, esim. lepera bare bones tai vastaavaan litteämmäksi muotoiltuun satulaan tai muuten muodoltaan eri kun orggis ?
Olisko siitä apua ongelmaasi ?
Itse olen vaihtanut (pituutta meikäläisellä 194cm) orggis jakkaran -99 ja -06 softailissa tuhon bare bones malliin ja saanut jalat parempaan asentoon kun on käytössä tuo +3" siirtosarja.
Oletko kokeillut vaihtaa satulaa, esim. lepera bare bones tai vastaavaan litteämmäksi muotoiltuun satulaan tai muuten muodoltaan eri kun orggis ?
Olisko siitä apua ongelmaasi ?
Itse olen vaihtanut (pituutta meikäläisellä 194cm) orggis jakkaran -99 ja -06 softailissa tuhon bare bones malliin ja saanut jalat parempaan asentoon kun on käytössä tuo +3" siirtosarja.
Siirtosarja
Juu eipä taida valmiina löytyä pidempia kuin nuo 3". Mutta jos välttämättä haluaa pidemmät, niin edullinen vaihtoehto on väkertää sellaisen pelkät siirtopalat (kuten A. Nessillä luetteloissa) orggis jalkatappikikkareille, mutta vaan pidemmät. Koneistaja tekee helposti sellaiset.
Toinen näkökulma asiaan: Kun siirtää oikein kauas jalkatapit, niin mielestäni niistä tulee rumat, kun menee alakehtoputkien etupuolelle isosti. Niin ja jalat ihan suorana ajaminen ei MINUN mielestäni ole hyvä ajoasento, mutta se on maku asia sano musti kun pallejaa nuoli...
Eli minunkin suositus on (ja ehkäpä helpoinkin tapa) vaihda perus siirtosarja sekä uusi jakkara. Siihen vielä hiukkasen leveempi stonga, niin ajoasentokin muovautuu pitkällekin hemmolle sopivaksi.
Toinen näkökulma asiaan: Kun siirtää oikein kauas jalkatapit, niin mielestäni niistä tulee rumat, kun menee alakehtoputkien etupuolelle isosti. Niin ja jalat ihan suorana ajaminen ei MINUN mielestäni ole hyvä ajoasento, mutta se on maku asia sano musti kun pallejaa nuoli...
Eli minunkin suositus on (ja ehkäpä helpoinkin tapa) vaihda perus siirtosarja sekä uusi jakkara. Siihen vielä hiukkasen leveempi stonga, niin ajoasentokin muovautuu pitkällekin hemmolle sopivaksi.
- JuicyFruit
Re: Siirtosarja
Kerropas matant lisää tuosta yllä olevasta.matant kirjoitti:Juu eipä taida valmiina löytyä pidempia kuin nuo 3". Mutta jos välttämättä haluaa pidemmät, niin edullinen vaihtoehto on väkertää sellaisen pelkät siirtopalat (kuten A. Nessillä luetteloissa) orggis jalkatappikikkareille, mutta vaan pidemmät.
Terv. nimim. Kasvatuslaitoksesta minäkin
[ja mode, eiks tää oo techboardin kamaa kaikki.]
.
The bigger, the better.
http://www.customchrome.com/catalogs/CC ... s/0253.jpg
Tuostapa linkistä ne kilkkareet orggis jalkatappien siirtämiseen valmiina. Hyvät ja ok. Mutta kuten sanoin, tekemällä samanlaiset, mutta ns. pitemmät itselleen sopivat, niin eiköhän ala +10" siirtosarjat syntymään...
Tuostapa linkistä ne kilkkareet orggis jalkatappien siirtämiseen valmiina. Hyvät ja ok. Mutta kuten sanoin, tekemällä samanlaiset, mutta ns. pitemmät itselleen sopivat, niin eiköhän ala +10" siirtosarjat syntymään...
siirtosarja
W&W -07 luettelosta löytyi 4 tuuman sarjat softailiin -99 asti.