Teräväkulmaisen bensatankin laillisuus??

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Chief Lutsi

Teräväkulmaisen bensatankin laillisuus??

Viesti Kirjoittaja Chief Lutsi »

Tuolta e-baysta löytyisi aika eksoottisia tankkimalleja,mutta mitäpä sanoo lakipykälät sellaisesta tankista jossa on useita "teräviä" kulmia vähän joka suuntaan...Katsastusmies ei osannut ihan suoralta kädeltä sanoa vastausta kysymykseen,mutta epäili tankkia koskevan samat määräykset kuin autossa oleviin "vaarallisiin" ulko-ja sisäpuolisiin teräviin osiin...Esimerkkitankkina vaikka tämä :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-c ... 0220518248
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Kannattaako sitä joka asiaa kysyä kysyä viranomaisilta? Kyllähän jokainen muutos on kielletty jos ei ole erikseen sallittu, ainakin viskaalien mielestä...

Tankki kiinni ja baanalle, pääasia että pitää bensat sisällään.
Chief Lutsi

Jotkut saattavat muutoskatsastaa pyöränsä ja siinä vaiheessa tuo asia saattaa olla ajankohtainen...no,pitää katsella ja juonia asiaa :D
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Onks Simpele lähellä Helsinkiä?
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Chief Lutsi kirjoitti:Jotkut saattavat muutoskatsastaa pyöränsä ja siinä vaiheessa tuo asia saattaa olla ajankohtainen...no,pitää katsella ja juonia asiaa :D
Joo, totta. On mullakin muutoskatsastettu mopo, vieläpä helsingissä. Siitäkin huolimatta; en joka asiaa kyllä erikseen kysyisi, ainakaan etukäteen.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Hessu kirjoitti:Onks Simpele lähellä Helsinkiä?
Ei kai, eikös Simpele ole Suomessa.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Siis peruuttamallako noihin teräviin kulmiin osuttaisiin jalankulkijaan :twisted: pitäisiköhän moottoripyöristä poistaa ohjaustanko ? kun nekin ovat teräviä ja aikas pahasti ulkoneviä osia, tai lamppu, entäpä kuljettaja, kääritään koko paketti 10 cm solukumiin, eipä ole kovia ja teräviä kulmia missään...

...turvallisia ajeluita kesälähestyy...
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

Itse tankkiin sanoisin että on todella edullinen tuollaisilla muodoilla... onko kukaan ostanut tuolta visonilta mitään... meinaan ei paljon jää tunneille hintaa, muotoilu ja kasaan kursominen equals laatu ?

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

joka kirjoitti:Itse tankkiin sanoisin että on todella edullinen tuollaisilla muodoilla...
Hinta saattaa selittyä sillä, että kovin moni ei välttämättä halua tuollaista peistä törröttämään kohti pallejaan:
Kuva
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Chief Lutsi

Tankki on tilattu ja toivotaan että hinta/laatu/mielihyvä kohtaavat oikeassa suhteessa.Ja eiköhän sen peitsen saa tuosta hännästä vähän palliystävällisemmäksi...toivon 8O
Ja kyllä Simpele on aika lähellä Helsinkiä,n. 300Km matkaa...
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Etukäteen ei mitään kyselyitä . Mopo valmiiksi ja katsastukseen. Jos hylätään, niin muutokset ja se on siinä. Piste
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

jutaharri kirjoitti:Etukäteen ei mitään kyselyitä . Mopo valmiiksi ja katsastukseen. Jos hylätään, niin muutokset ja se on siinä. Piste
Tämä toimii jos ei tehdä mitään suuria lähes peruuttamattomia muutoksia, kyllä vituttaa laikata runko ja siihen sovitettu tankki... uudestaan palasiksi jos se katsastuksessa todetaan liikennekelvottomaksi.
Vastaa Viestiin