Rotsin muokkausta pk-seudulla?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Joe Cool
Viesti:

Rotsin muokkausta pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Onko jollain antaa vinkkiä, missä saisi nahkarotsia täällä pk-seudulla vähän hoikennettua sivusaumasta tms. :P Kertyi tuossa eräältä minua rotevammalta kaverilta yksi rotsi omaan henkariini ja voisi vähän ottaa saumoista sisään - kunhan tietäis missä :?: :?:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Mä olen korjauttanut yhtä nahkarotsia asustehuolto ullastiinassa:

http://www.keltaisetsivut.fi/cgi-bin/gw ... rs=hef+hel

Homma oli juurikin takin pienentäminen, rotsista laitettiin helmaa + hihoja lyhemmäksi ja kyljistä sisään. Ei ihan halpa homma, mut halvempaa kuin uuden rotsin hommaaminen. Jäljessä ei ole valittamista ja takistakin tuli aika passeli, kun lopulliset mitat otti asiansa osaava täti.

Kyselin monesta ompelimosta ja aika harva paikka korjaa nahkakuteita nykyään. Näilläkin nahkaompelu tehdään tuolla pakilan toimipisteessä, joten sun kannattaa kysellä sieltä. Mulla lopullinen tieteellinen valintaperuste korjauspaikalle oli et tuo sattui olemaan liikkumisen kannalta helpoimmassa paikassa :wink:
Viva Knievel!
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mäkin oon käyttäny tota Pakilan toimipistettä. Suosittelen. Jäi asiallinen ja ammattimainen kuva hommasta.
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Kannattaa kysäistä myös suutariliikkeistä.
Itse kavennutin nahkahousuja paikallisella suutarilla täällä Klaukkalassa, maksoi pari kymppiä ja hyvät tuli. Olen myös samalla kaverilla korjauttanut vetoketjuja ja taskun vuoria yms. Ja tietty bootsien huolto onnistuu myös.

Suutari Kervinen Tenho
Gunnarintie 1 B, 01800 KLAUKKALA
Puhelin: 09-5471119
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

s&s kirjoitti:Ei ihan halpa homma...aika harva paikka korjaa nahkakuteita nykyään. ... pakilan toimipisteessä, joten
Kiitos vinkistä :!: Mitä suuruusluokkaa tuo toimenpide tuli maksamaan?

Aika hauskasti nuo paikat osuvat reiteilleni, tämä Ullastiinan Pakilan toimipiste näyttäisi olevan noin kilometrin päässä kotiovelta ja googlaamalla löytämäni Nahkakatti taas vastaavan matkan päässä talliltani Vantaalla 8)

Nahkakattiin jäljet johtivat erään toisen foorumin kirjoittajien kokemuksista - siellä pojat olivat ompeluttaneet kangas- ja nahkamerkkejä rotseihinsa Nahkakatissa. Asiasta ei käynyt ilmi tuo korjausompelu, mutta ajattelin kysäistä sitäkin sieltä. Onko täällä kellä kokemusta ko. pajasta :?:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Joe Cool kirjoitti:
s&s kirjoitti:Ei ihan halpa homma...aika harva paikka korjaa nahkakuteita nykyään. ... pakilan toimipisteessä, joten
Kiitos vinkistä :!: Mitä suuruusluokkaa tuo toimenpide tuli maksamaan?
Muisti pätkii, mutta koko hoito oli joko 120 tai 150 euroa. Jos muistan oikein, "kavennus" oli luokkaa 60 eur.
Viva Knievel!
saatananteri

Viesti Kirjoittaja saatananteri »

Nahkakatilla oli osasto MP-messuilla, pirun mukavaa porukkaa ja erittäin laadukasta kotimaista käsityötä.
"Now, listen, you don't go any one special place. That's cornball style. You just go."
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Jos matkan varrelle sattuu niin onnistunee myös:

Töölön Suutari
Eino Leinon katu 12
00250 HELSINKI
Life Member
Vastaa Viestiin