Käyttökokemuksia Pirelli Route 66 ?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

pilkku

Viesti Kirjoittaja pilkku »

Mitä käyttökokemuksia kyseisestä kummista ?
PIRELLI MT 66 ROUTE REAR

150/80 - 16 M/C TL 71H MT 66 ROUTE REAR
JH

Viesti Kirjoittaja JH »

Tuollainen löytyi ainakin heti haulla: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic. ... +++++route :twisted:
Kuva
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Kokemus yhdeltä kesältä.
Oli melkein vuoden rengas.
Kesti kesäkuun lopusta elokuulle, en muista pvm, koska meni vaihtoon.
Oli pettymys, koska moni oli kehunut pitkää kestävyyttä syvien urien perusteella.
Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.
1. rengas, joka on kestänyt näin pitkään.
Rannikon rengas Raahesta myy näitä sopuhintaan.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

jutaharri kirjoitti: Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.
Kulutuskestävä ja pitävä rengas samassa paketissa on jäänyt vielä näkemättä :?
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Joo kyllä jos kestävä renkaan haluaa niin taitaa olla valinta silloin alkuperäinen harrikan dunlop.Varsin kauhia rengas...nyt on ittellä alla metzelerin kumit ja itte oon tyytyväinen varsinkin pitoon.Kulutustahan se ei sitten tottakai kestä :lol: Eipä nuolla mitään mahrottomia eroja ole...kaikki mustia ja pyöreitä.Toinen vähän kovempi,toinen vähän pehmeämpi.
Sportster alla jälleen.
Psycholasse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Psycholasse »

Terve Mulla oli muistaakseni jytärissä route joskus alla. Kun kaivelen kultakalan muistiani niin oli mielestäni liukas rengas tai sitten jytärissä oli vaan niiiin paljon tehoa.... Metukat on hyvät

-Lasse-
Wunderbar!! Hän huusi yllättyneenä
mcmies

Viesti Kirjoittaja mcmies »

Mulla oli muutama vuosi sitten Pirelli Route 66:t alla. Kesti pari vuotta, kunnes märkäpito hävisi kokonaan. Muuten kyllä ihan hyvät renkaat ajaa.
TEKE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TEKE »

Mulla on ton merkkinen edessä.
Ihan OK rengas ainakin minun käytössä.
(mulla ei ole reikää päässä ja muutenkin nopeudet on suht koht normaaleissa , huonolla säällä luonnollisesti vielä tippuvat joten jos kysymyksen esittäjällä on vauhdinhurmaa niin mun vastausta ei kannata noteerata ,hahaha).
When I hear the lunch time whistle blow.I don't go out to eat.I rather stick around and polish a couple of cruise missiles.
jönssi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jönssi »

jutaharri kirjoitti:Kokemus yhdeltä kesältä.
Oli melkein vuoden rengas.
Kesti kesäkuun lopusta elokuulle, en muista pvm, koska meni vaihtoon.
Oli pettymys, koska moni oli kehunut pitkää kestävyyttä syvien urien perusteella.
Tähän mennessä kestävin rengas on ollut Contin Milestone, ajettu lähes koko viime kesä ja pintaa vielä aloittaa ensi ajokausi turvallisesti.
Nykyään Rannikon MP-osa ja Rengas Ky
vellu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vellu »

Oli joskus Dynassa takana. Pito oli mielestäni tosi hyvä, mutta kului suhteellisen nopsaan.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Route kestänyt takana kaksi ajokautta!. Kyllä se kestää kaksi ajokautta, jos ajaa 2000 km/kesä. Jopa pitempäänkin. Pienellä kilsamäärällä.

Itsellä on mennyt 2 rengasta/kesä ennen tätä Contin Milestone'a.
En myy mitään varaosia ja elämäni työt teen ihan muualla kuin rengas- tai mp-bisneksessä. Olen vain tyytyväinen ko. renkaan kestävyyteen eikä pidossakaan ole ollut moittimista, kun ei tule tuota rata-ajoa harrastettua. entisellä Electra Glide'lla.
Ihan vaan tavallisilla maanteillä kaikenmoisilla keleillä viime kesänä 15.000 km, josta Contilla 11.000.
Vielä on pintaa jäljellä :D
jmm66

Viesti Kirjoittaja jmm66 »

Kesti 8000km takarengas edessä vielä pintaa jäljellä
Vastaa Viestiin