Välillä vaan hommat eivät pelaa...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

joka
Viesti:

Välillä vaan hommat eivät pelaa...

Viesti Kirjoittaja joka »

...hel... ostin Marraskuussa tankin projektiini Americanclassicmotorisilta... Ensin ei alkanut tankki kuulumaan, oikeasti se lensi joulukuun ensimmäisinä päivinä Irlantiin mihin sitten jumahti... Ehdin valittelemaan jo luottokuntaankin ja tilata uuden tankin, jonka sitten kuitenkin peruin kun se laatikko liikahti tracen mukaan... No tulihan se ja olin onnellinnen perjantaina hain sen sitten tullista, paketti tuli priorityairmailina 2 kk suomeen !!!! purin paketin saman tien, vaikka paketti olikin kärsinyt tankit näyttivät hyviltä ! Tänään sitten tallille sovittelemaan kiinnikerautoja tankille !!!! oikea puoli paikoilleen, näyttääpä hyvältä elecrassa... sitten vasen laatikosta paikoilleen... MITÄ HELLLL:..... tämäkin on oikea !!!!!!! paketissa oli siis kaksi oikeaa puolikasta !!! taas seisoskellaan... voi ittun ittu ja hitsin pimpula...

:) ei kellään ole vasenta custom chromen 6 gal softail tankin puolikasta ylimääräisenä...

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Pekka L

Hyvä homma!

Viesti Kirjoittaja Pekka L »

On meinaan välillä tuntunut, että mulle senkun sattuu ja tapahtuu, joten helpottaa kummasti, kun joku muukin kohtaa vaikeuksia... :oops:

Nytkin oon muutaman kuukauden odotellut teräspunosletkuja. Semmosia, jotka pitäis nesteet sisällään! Ne vuotavat mä sain jo varmaan joulukuussa, joten aikaa on kulutettu peukaloita pyöritellessä.

Menossa on laukkupyörän etujarrujen päivitys, jonka vaikeudet alkoivat sillä, että ekassa toimituksessa oli yksi etulevy ja yksi takalevy...
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kotimaiselle ryöstökauppiaalle voisi helposti palauttaa väärät osat vaikka tiskille ja hän puhuu kotimaan kieltä.
Kun on tilattu jenkeistä oikeaan hintaan, palautus on luonnollisesti vaikeampaa.
Jenkkikauppias tuskin nurehtii muutaman pitkänmatkan asiakkaan menettämisestä, mutta kotimainen ryöstökauppias joutuu kyllä mokansa hyvittämään.
Elämä on.
Vee
Viesti:

Re: Välillä vaan hommat eivät pelaa...

Viesti Kirjoittaja Vee »

joka kirjoitti:...hel... ostin Marraskuussa tankin projektiini Americanclassicmotorisilta... Ensin ei alkanut tankki kuulumaan, oikeasti se lensi joulukuun ensimmäisinä päivinä Irlantiin mihin sitten jumahti... Ehdin valittelemaan jo luottokuntaankin ja tilata uuden tankin, jonka sitten kuitenkin peruin kun se laatikko liikahti tracen mukaan... No tulihan se ja olin onnellinnen perjantaina hain sen sitten tullista, paketti tuli priorityairmailina 2 kk suomeen !!!! purin paketin saman tien, vaikka paketti olikin kärsinyt tankit näyttivät hyviltä ! Tänään sitten tallille sovittelemaan kiinnikerautoja tankille !!!! oikea puoli paikoilleen, näyttääpä hyvältä elecrassa... sitten vasen laatikosta paikoilleen... MITÄ HELLLL:..... tämäkin on oikea !!!!!!! paketissa oli siis kaksi oikeaa puolikasta !!! taas seisoskellaan... voi ittun ittu ja hitsin pimpula...

:) ei kellään ole vasenta custom chromen 6 gal softail tankin puolikasta ylimääräisenä...

- j o n i -
Hyvinhän tuo tilaus on menny kun kerran tuli ees siihen liittyvää mitä tilasit. Tekis mieli väittää että siinä firmassa "vahinkoja" sattuu veloituksissa ja tavaran toimituksissa vähän liikaa.
joka
Viesti:

...joo suosittelen jättämään ko. firman käytön vähemmälle, tämä on nyt toinen jo tällainen kokemus saman puulaakin kanssa... no katsotaan miten tämä korjaantuu :) vai korjaantuuko !
- j o n i -
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Ko. firmasta on varoiteltu muillakin foorumeilla... Siellä on toki pirun halvat hinnat, mutta kuulemma reklamaatioiden oikominen ja kommunikointi tuntuvat olevan välillä hankalia asioita.
Viva Knievel!
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

Onko sama firma kuin AmericanClassicMotorcycles?
Ainakin sillä on aika tiukka linja etteivät suostu toimittamaan tavaraa "vanhalle mantereelle". Sääli, koska sieltä löytyis yleensä aina just se osa mitä olis vailla....
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

x
Viimeksi muokannut Jugi, 14:03 12.05.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kyllä nuo lähetyskulut ovat valitettavasti tuota luokkaa... voisihan sitä käyttää vaikka amertradinginkin tai peten tarjoamaa palvelua että tavarat toimitetaan heille ja he lähettävät sen tänne...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Sepixlh kirjoitti:Kyllä nuo lähetyskulut ovat valitettavasti tuota luokkaa... voisihan sitä käyttää vaikka amertradinginkin tai peten tarjoamaa palvelua että tavarat toimitetaan heille ja he lähettävät sen tänne...
Kyllä kummassakin tapauksessa "säästö" on varsin pieni.. :?
Tulee USA:n sisäiset rahdit, kummankin provikat ja uudet rahdit Suomeen jne jne.
Jotkut firmat vaativat "persuksiin potkimista", eli pitää vaan olla aktiivisesti yhteydessä ja pyytää double-checkaamaan että oikea tavara lähtee.

Kanadalaisia (ja saksalaisia) myyjiä kannattaa välttää, tavara ei yleisesti ottaen ole sitä mitä ilmoitetaan (jos sitä tuotetta ylipäätään on..)
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Evo Chopper kirjoitti: Kyllä kummassakin tapauksessa "säästö" on varsin pieni.. :?
Niinhän se yleensä on, tämä "säästö hype" tulee suurimmaksi osaksi korvienvälistä :D alkuperäisosissa oikeasti tulee säästöä, tarvikeosissa harvemmin.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
nicnac

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Joo eihän nuota kaikkia osia kyllä joo oo jiitä alkaa ulkomailta hommaamaan...mutta sain mä ainakin kaasarin omasta mielestä suhteellisen etuusesti.Mitä ny firmojen sivuulla hintapyyntöjä kattoo niin säästö oli luokkaa 150egee...
Sportster alla jälleen.
joka
Viesti:

Noista antoivat erillaisen hinnan noista postikuluista, UPS kautta mikä tuo ohjelma laskee postikulun, tavara tulee varmaan helpommin, kuin tavallisen edullisemman USPS kautta ! muutta kuten sanoin tyhmänä säästin postikuluissakin !!!

No ovat luvanneet nyt lähettää uuden nyt vasemmankin posken :) vit..x tää talven projekti meni muutenkin !!! aikataulu mättää, onneksi on tuo varapyörä...
joka
Viesti:

Luulempa että tuo American Classic Motorcycles on ihan eri firma american classic motors ! jälkimmäinen sijaitsee Pensylvaniassa kun tuo ensimmäinen Pohjois Carolinassa ?

- j o n i -
joka
Viesti:

Täytyy jatkaa vielä tätä keskustelua, koska hommat eivät mene putkeen, meinaan olen erehtynyt ostamaan tuolta myyjältä American Classic Motors

http://www.americanclassicmotors.net/

Myös 21 tuumaisen touring etufillarin ja progressiven jouset ! kun lupasi tuon edellisen asian hoitaa... No tyhmyydestä sakotetaan, meinaan kaveri laittoi tänään viestiä kun kyksyin, onko laittanut tavarat tulemaan Suomeen, eipä ole, kun ei kuulemma ole saanut tavaroita mitä myy, nyt odotellut 3 viikkoa ja sanoi odottelun jatkuvan vielä 2-3 viikkoa, sitten postitukset !!!

Elikkä ajaelen tuolla Natikan vaihdossat tulleella Sportster ensikesän... voi ittu !

Muuten olikin mukavaa !!!

- j o n i -
Vastaa Viestiin