Niin varmaan onkin, mutta ongelma onkin siinä, että jos haluaa juuri sen pyörän, mikä itseä miellyttää, eikä vaan jotakin sinne päin.ARAGON kirjoitti:Moto-Seinäjoella pitäis olla yksi musta Softail Custom.
http://www.moto-seinajoki.fi/index.php? ... ath=1_8_36
Uuden pyörän ostaminen
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Tarkoitin vinkiksi tämän ketjun aloittajalle Easy Riderille joka oli kiinnostunut Softail Customista.Ticu kirjoitti:Niin varmaan onkin, mutta ongelma onkin siinä, että jos haluaa juuri sen pyörän, mikä itseä miellyttää, eikä vaan jotakin sinne päin.ARAGON kirjoitti:Moto-Seinäjoella pitäis olla yksi musta Softail Custom.
On parempi esittää tyhmiä kysymyksiä kuin korjailla tyhmiä virheitä.
Sorry! Perjantai-aivoni eivät enää muistaneet treadin alkuun astiARAGON kirjoitti:Tarkoitin vinkiksi tämän ketjun aloittajalle Easy Riderille joka oli kiinnostunut Softail Customista.Ticu kirjoitti:Niin varmaan onkin, mutta ongelma onkin siinä, että jos haluaa juuri sen pyörän, mikä itseä miellyttää, eikä vaan jotakin sinne päin.ARAGON kirjoitti:Moto-Seinäjoella pitäis olla yksi musta Softail Custom.
Re: Mikset
Täytyy jättää jotain sinne sukanvarteen eläkepäivien varalleVallu kirjoitti:PäkäNo mikset tilannu? Sehän on tosi hauskan näkönen mopo!että en kai vaan innoissani sitä tilannu...
On se tosiaan hauskan näkönen, mutta samaa ei voi sanoo siitä Rokkerista...
-Päkä-
Turhaa
Päkä
Älä turhaa vaivaudu! Ei siellä sukan varressa mitään ole kun eläkkeelle jää. Ei ainaskaan ollut mun sukassa.Täytyy jättää jotain sinne sukanvarteen eläkepäivien varalle
- Henkipatto
Ainakin eräs monien tuntema savolaisdealeri harrastaa sitä, että hän ostaa joitain malleja "itselleen" ja kun kyseinen malli on muilta myyty niin hänellä onkin yht äkkiä niitä pari tai useampia myymättä. Näin kävi muunmuassa kun Sportster R tuli myyntiin. Muut oli myyneet jo jonkin aikaa ei oota kun hänellä oli vielä yllättäin viisi kappaletta ajamattomia liikkeessään.
Oikaskaa jos olen väärässä: Kaikki suomeen tulevat uudet Harrikat ovat niin sanotusti maahantuojan pyöriä, olivatpa ne millä tahansa dealerilla myynnissä. Eli jos haluat ostaa pyörän Helsingistä ja niitä ei ole kuin yksi ja sekin Oulussa, se siirretään Helsinkiin ja poks, ostit pyörän Helsingistä.
Oikaskaa jos olen väärässä: Kaikki suomeen tulevat uudet Harrikat ovat niin sanotusti maahantuojan pyöriä, olivatpa ne millä tahansa dealerilla myynnissä. Eli jos haluat ostaa pyörän Helsingistä ja niitä ei ole kuin yksi ja sekin Oulussa, se siirretään Helsinkiin ja poks, ostit pyörän Helsingistä.
Kujan öinen varjo vain...
Jos näin, on aika kumma, että joku diileri myy eioota tosielämässä, kun toisella on vielä pyöriä.Henkipatto kirjoitti: Oikaskaa jos olen väärässä: Kaikki suomeen tulevat uudet Harrikat ovat niin sanotusti maahantuojan pyöriä, olivatpa ne millä tahansa dealerilla myynnissä. Eli jos haluat ostaa pyörän Helsingistä ja niitä ei ole kuin yksi ja sekin Oulussa, se siirretään Helsinkiin ja poks, ostit pyörän Helsingistä.
Autokaupassa tuollainen järjestely onkin ihan arkipäivää.
En ihmettele kyseistä asiaa yhtää , ja omakohtaisten kokemusten vuoksi en minä ainakaan vaivaudu kyseisen diilerin palloteltavaksi ,luulisin että en ole ainoa joka on tuntenut näin, asioidessaan heillä.Henkipatto kirjoitti:Ainakin eräs monien tuntema savolaisdealeri harrastaa sitä, että hän ostaa joitain malleja "itselleen" ja kun kyseinen malli on muilta myyty niin hänellä onkin yht äkkiä niitä pari tai useampia myymättä. Näin kävi muunmuassa kun Sportster R tuli myyntiin. Muut oli myyneet jo jonkin aikaa ei oota kun hänellä oli vielä yllättäin viisi kappaletta ajamattomia liikkeessään.
Re: nojoo
[quote="Ilkimys"]Tossa pyöräkaupassa on vähän sama juttu kun autoa ostettaessa. Heti kun poka lämpenee niin kauppias aloittaa selityksen, että just nyt on yksi just sellanen maassa. Tilaa heti niin saat, muuten voi kestää puol vuotta ennenkuin.... ja sitä rataa.
Uskallan väittää, että jos nyt tilaat minkä tahansa fillarin niin saat sen tämän kesän lumille.[/quote]
Itse tilasin pyöräni marraskuun alussa ja luvattiin huhti/toukokuun vaihteeseen, sain vasta kuitenkin juhannusviikolla.....
Dealeri on kuitenkin antanut hyvityksiä jne. sen verran reilusti että en usko että asiassa on ollut mitään vedätyksiä......
Sen verran voin sanoa että jos on tottunnu meneen kaupaan ja sanoo et otan tollasen......ei päde hd:n ostossa....mullakin oli mennä usko et myydäänkö mulle uutta lainkaan.....
Uskallan väittää, että jos nyt tilaat minkä tahansa fillarin niin saat sen tämän kesän lumille.[/quote]
Itse tilasin pyöräni marraskuun alussa ja luvattiin huhti/toukokuun vaihteeseen, sain vasta kuitenkin juhannusviikolla.....
Dealeri on kuitenkin antanut hyvityksiä jne. sen verran reilusti että en usko että asiassa on ollut mitään vedätyksiä......
Sen verran voin sanoa että jos on tottunnu meneen kaupaan ja sanoo et otan tollasen......ei päde hd:n ostossa....mullakin oli mennä usko et myydäänkö mulle uutta lainkaan.....
Juu ei, hywät ei hätäile.....ja mihinkäs sitä kiire?
-
harley-pilot
- Viesti:
Suomessa kauppa käy.
Kävin perjantaina 8.01 SGN Bikesillä turussa. Kertoivat varauksia, nimet paperissa olevan -08 pyöriin 115kpl! Kun tilanne oli viime vuonna vastaavaan aikaan n 50 pyörää. Sumeko odottaa tälle vuodelle varovaista 1000 kpl myyntiä? Kun 2003 meni 350 kpl rikki.
Samalla varmistui ainakin minulle että Cross Bones tulee europpaan mutta tarkkaa aikataulua ei osattu kertoa. No sehän tarvitsee tyypityksen sekä joukon euro vaatimuksen täyttäviä osia.
Jos haluaa jotain kyselykierros kauppiaille auttaa. Varmin tapa on varata heti kesän dealer meatingin jälkeen jolloin saa sen mallin ja värin kun haluaa. käytännössä heinäkuun puolivälin jälkeen esitellään -09 mallit. Ne ovat tilattavissa henäkuun lopulla, jolloin hinnat ovat tiedossa.
Kävin perjantaina 8.01 SGN Bikesillä turussa. Kertoivat varauksia, nimet paperissa olevan -08 pyöriin 115kpl! Kun tilanne oli viime vuonna vastaavaan aikaan n 50 pyörää. Sumeko odottaa tälle vuodelle varovaista 1000 kpl myyntiä? Kun 2003 meni 350 kpl rikki.
Samalla varmistui ainakin minulle että Cross Bones tulee europpaan mutta tarkkaa aikataulua ei osattu kertoa. No sehän tarvitsee tyypityksen sekä joukon euro vaatimuksen täyttäviä osia.
Jos haluaa jotain kyselykierros kauppiaille auttaa. Varmin tapa on varata heti kesän dealer meatingin jälkeen jolloin saa sen mallin ja värin kun haluaa. käytännössä heinäkuun puolivälin jälkeen esitellään -09 mallit. Ne ovat tilattavissa henäkuun lopulla, jolloin hinnat ovat tiedossa.
Tarpeeksi kun tekee töitä, niin näköjään sokea kanakin löytää jyvän 
Ja samalla tulee yksi vaihde lisää
Ja samalla tulee yksi vaihde lisää