Bikerstyle nettikauppa
Bikerstyle nettikauppa
Tuosta saa EUn sisältä edullista osaa ja aivan järjettöman hyvällä palvelulla !
www.bikerstyle.dk
Sivut vaativat toistaiseksi tanskan/ruotsin jonkunlaista hallitsemista mutta muutosta kuulemma tulossa.
Väittivät että olin ensimmäinen suomalainen asiakas ja olivat siksi innoissaan. Mutta palvelu oli tosi hyvää joten suosittelen !
www.bikerstyle.dk
Sivut vaativat toistaiseksi tanskan/ruotsin jonkunlaista hallitsemista mutta muutosta kuulemma tulossa.
Väittivät että olin ensimmäinen suomalainen asiakas ja olivat siksi innoissaan. Mutta palvelu oli tosi hyvää joten suosittelen !
Terveisin
Micce
- Kojootille kelpaa vain halvin mahdollinen -
Old Coyotes MC
Micce
- Kojootille kelpaa vain halvin mahdollinen -
Old Coyotes MC
bikerstyle suomessa
bikerstyle nettikauppa toimii myös suomessa
avaamme kaupan kunhan saamme sivuston päivitykset valmiiksi
suosittelemme käytettäväksi mozilla firefox selainta
teknisten ongelmien vuoksi
www.bikerstyle.fi
-Jarkko-
suosittelemme käytettäväksi mozilla firefox selainta
www.bikerstyle.fi
-Jarkko-
Viimeksi muokannut jarkko, 17:50 15.01.2008.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
Syntymähäjy, mä mellastan
ja oikeen kirijootusta en oo oppinu vieläkää enkä opi
Juu juu, mutta
Jarkko 
Juu juu mutta saakos Teiltä järjettömän hyvää palvelua?bikerstyle nettikauppa toimii myös suomessa
Re: bikerstyle suomessa
Suosittelen vaihtamaan kauppaa toteuttavaa nörttiäjarkko kirjoitti:suosittelemme käytettäväksi mozilla firefox selainta
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
sivustolle
sivustolle pääsee kyllä muillaki selaimilla
mutta explorerilla osa teksteistä on tanskaksi ja hinta päivitykset eivät näy
kun taas mozillan selaimella sivusto näyttää siltä kun sen olisi tarkoituskin näyttää
kun taas mozillan selaimella sivusto näyttää siltä kun sen olisi tarkoituskin näyttää
oon ku kirkon seinästä revitty perkeles
http://www.mozilla-europe.org/fi/products/firefox/Joe Cool kirjoitti: ...Kuinkahan moni viitsii ladata ja asentaa toisen selaimen päästäkseen jollekin nettisivulle
Alle 5 minuuttia ja on paree ja nopeempi kuin IE
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Re: sivustolle
Kannattaa koodata sellasta html:ää, jota kaikki selaimet ymmärtää. Koodaajan laiskuutta/ammattitaidottomuutta jos näkyy eri selaimella eri tavoin.jarkko kirjoitti:sivustolle pääsee kyllä muillaki selaimilla
Sitäpaitti noi pikkukuvat on turhan isoja (tiedostokooltaan), aukee tosi hitaasti. Kannattaa tehdä niihin asianmukaiset kuvat, niin voi senkin ajan käyttää osteluun...
jos ei taivu softan lataaminen, niin ei tarvii ruveta kuitenkaan vi....ee yrittäjälle/yrittäjille.Joe Cool kirjoitti:Suosittelen vaihtamaan kauppaa toteuttavaa nörttiäjarkko kirjoitti:suosittelemme käytettäväksi mozilla firefox selainta
teknisten ongelmien vuoksiKuinkahan moni viitsii ladata ja asentaa toisen selaimen päästäkseen jollekin nettisivulle
Onko noita liikkeitä täällä kuitenkaan liikaa mistä saa
sitten halvalla tai ei, kunhan edes jostain saa!!
Tästä juuri on kyse. Kyllä minä toivotan kaikki alan yrittäjät tervetulleiksi kaikin mokomintinde123 kirjoitti: Kannattaa koodata sellasta html:ää, jota kaikki selaimet ymmärtää.
Mutta en todellakaan viitsi muuttaa selainohjelmaa päästäkseni asioimaan toisinajattelijoiden sivustoille, Enkä viitsi käyttää Linuxiakaan
- Mopopoika -65
- Viesti:
Aika haastavaa koodata kaikilla selaimilla toimiviksi. Saa nimittäin olla aikamoinen laboratorio josta löytyy kaikki selaimet edes testausta vartenJoe Cool kirjoitti:Tästä juuri on kysetinde123 kirjoitti: Kannattaa koodata sellasta html:ää, jota kaikki selaimet ymmärtää.
Mutta jos näillä toimii, niin maailma on valmis:
- Microsoft Internet Explorer 6.0 tai uudempi
- Modzilla Firefox 1.0 tai uudempi
- Netscape Navigator 7.0 tai uudempi
- Opera 8.0 tai uudempi
- Safari 1.2 tai uudempi
Ja noista noi kaksi ekaa edustaa noin 90 % nettikäyttäjien selsimista. IE vielä johdossa, mutta hyvin on Modzillakin vallannut markkinoita...
Ja huomioikaa että pitää toimia myös ilman javascriptiä...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Tämä kannattaa myös huomioida, itselläni on oletusarvoisesti kaikki javascriptit estetty, ellen niitä erikseen salli. Paskaa tulee vähemmän...Mopopoika -65 kirjoitti: Ja huomioikaa että pitää toimia myös ilman javascriptiä...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Vähäänpä olette tyytyväisiä...Mopopoika -65 kirjoitti:
Aika haastavaa koodata kaikilla selaimilla toimiviksi. Saa nimittäin olla aikamoinen laboratorio josta löytyy kaikki selaimet edes testausta varten![]()
Mutta jos näillä toimii, niin maailma on valmis:
- Microsoft Internet Explorer 6.0 tai uudempi
- Modzilla Firefox 1.0 tai uudempi
- Netscape Navigator 7.0 tai uudempi
- Opera 8.0 tai uudempi
- Safari 1.2 tai uudempi
Tässä nyt on vielä sellainen puute, että nämä selainympäristöt pitäisi vielä toimia kolmella yleisimmällä käyttöjärjestelmä-perheellä: Windows, Mac ja Linux. Ei meinaan ole ollenkaan sama, onko esim. se Firefox Win vai Mac koneessa...
Mutta todellakaan, minustakaan ei kannata yrittäjälle asiasta rumasti sanoa, vaan rakentavassa hengessä, jotta osaavat sitten välittää viestiä verkkokaupan rakentelijalle.
Vaikka tuo osCommerce onkin varsin yleinen verkkokauppapohja, siinä on niin paljon viilattavaa, ennen kuin se on kelvollinen kulloiseenkin käyttötarkoitukseen, että siinä on varmasti kädet täynnä työtä kaupan perustamisessa.
Älkää olko liian hätäisiä ja kriittisiä!
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
No hyvä on, otetaan nyt nätimmin ja pahoitellen hieman liian kärkevien sanavalintojeni (hymiöistä huolimatta) tuottamaa mielipahaaTicu kirjoitti: Mutta todellakaan, minustakaan ei kannata yrittäjälle asiasta rumasti sanoa, vaan rakentavassa hengessä, jotta osaavat sitten välittää viestiä verkkokaupan rakentelijalle. ... Älkää olko liian hätäisiä ja kriittisiä!
Olkaahan siis ystävällisiä siellä verkkokaupassanne ja kehittäkää sivustoa pikkuhiljaa niin, että sitä voi selata yleisimmällä käytännössä jokaisen kaupasta ostetun PC:n mukana tulevalla selaimella ja pankaa hinnat näkyviin - ja kas, johan alkaa kauppa pikkuhiljaa käydä
tuo varmaankin on ihan totta että niissä se explorer on yleisimmin valmiina,Joe Cool kirjoitti:.....että sitä voi selata yleisimmällä käytännössä jokaisen kaupasta ostetun PC:n mukana tulevalla selaimella
ite olen kyllä käyttänyt jo vuosia vaan tuota firefoxia ihan senkin takia
kun muutama "isossa" firmassa töissä oleva kaveri on kertonut että
henkilökunnalta on kielletty explorerin käyttö sen haavoittuvaisuuden takia,
jatkuvat päivityksetkään kun eivät kuulemma tee siitä turvallista
Nooh , tämä taisi mennä itse asiasta hiukan sivuun........
....eiköhän tuo puotikin saa sivunsa toimimaan kun vaan aikaa ja tupakkia kuluu tarpeeksi
---tikkimies---
Hard working...HarD biking
Hard working...HarD biking