"Bikers" on the road....

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ivaanajulma

Re: Sohitaan sohitaan

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Vallu kirjoitti:300 km on TANKKAUSVÄLI! 1000 km on päivämatka silloin kun naatiskellaan!

:twisted: :twisted: :twisted:
Tohon tankkausväliin joutuu jo työntämäänkin :lol: :lol:
Elvis The King Kuva
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Aivan älytön assosiaatio tuli tuosta viestiketjun otsikosta ja sitten näitä juttuja lukiessa: rupes kuulassa soimaan Doorsin Riders on the storm... :mrgreen:
JuicyFruit

REAL BIKER TEST

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Real biker test

"You think your bike is really an extension of your penis."

Take this simple test.
The bigger, the better.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Täytyypä myöntää että viime superi matkalla olis kyllä kelvannu mullekkin, mutta en olis soittanu paikalle vaikka olisin tienny että tuollanen palvelu on olemassa. Parhaat muistothan tulee jos ajaa todella paskassa taikka hyvässä säässä, taikka jos käy matkalla ilmiömäisen hyvä taikka huono tuuri.
Vallu
Viesti:

Tulos

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Real biker test

"You think your bike is really an extension of your penis."

Take this simple test.
36 pinnaa!
Kreivi
Viesti:

Ihan sama...

Viesti Kirjoittaja Kreivi »

mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
JNu
Viesti:

Re: Ihan sama...

Viesti Kirjoittaja JNu »

Kreivi kirjoitti:mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
Aamen, tähän hyvä lopettaa.
Ultra -07
mikira
Viesti:

Re: Ihan sama...

Viesti Kirjoittaja mikira »

JNu kirjoitti:
Kreivi kirjoitti:mulle miten kukin harrastaa tai elää tai mitä vaan kunhan saan myös ite tehä niinkuin haluan. Emmää jaksa mitään rokki- tai mopo- tai mitävaanpoliiseja kertoon millon oon oikee paikkeri ja millon säälittävä pelle. Kyllästyttää kaikenmaailman pönökustaat jotka selittää että ajaa sellasella ja sellasella ja pitää käydä siellä ja siellä ja tehä sitä ja sitä että oot jotakin. Hohhoijaa. Live and let live. K
Aamen, tähän hyvä lopettaa.
Eikòs nyt kuitenkin vielà jatkettaisi lompakko baikkeri keskustelulla. Nyt voi vielà vàhentàà paleltumisen riskià lomamatkoilla kun kàyttàà tàtà mainittua huolinta palvelua kuskaamaa majapaikasta majapaikaan.
Kokkonen

Lastausvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Juu, jatketaan vaan alkuperäistä topikkia...tässä pari kuvaa miten "biker" saapuu ralliin ja lähtee...tai oikeastaan pyörät, "biker" lienee jo hotellissa :D
Rallipaikkojen vaatimuksiin pitää lisätä rekkaparkit :twisted:

Kuva

Kuva
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Tästhän vois vetää sen johtopäätöksen et tosipaikkerilla pitää olla rekka mieluummin kaks et kehtaa ralleihin lähtee......ei muuta ku rekkakauppaan et kerkee kesäks logot maalaan.
eeko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eeko »

Tuohan on niin kuin kerran v-rallissa, kun kysyin jawa kuskilta, että onko uusi pyörä? Hän sanoi, että neljättä kertaa rallissa ja mittarissa oli alle 200 km. (hymiö)
-eeko
Kokkonen

Harrastuksesta yleensä

Viesti Kirjoittaja Kokkonen »

Kun harrastuksesta puhutaan ja keskustelu tulee asiasta, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei, niin aina siinä tulee vastakkaisia mielipiteitä ja tunteillakin on suuri osuus. Ja H-D puolella etenkin kun lisätään aiheeseen vielä sana "biker". Tässä ko. topiikissa ei mitään suurempaa purkausta tapahtunut, vaikka vähän odotin, mutta sehän vain kertoo, että Suomalaiset edelleen ajavat ralleihin 8) .
Jokaisella lienee harrastuksestaan omat kuvitelmat, vaatimukset ja mielipiteet. Pidän itseäni aika suvaitsevana, mutta H-D harrastuksessakin olen kuitenkin konservatiivi ja jossain tulee rajat vastaan. V-Rod ei saa minua syttymään, vaikka varmaan on hyvä moottoripyörä. Mutta kun puhutaan trailerilla tai muuten moottoripyörän kuljettamisesta rallipaikalle tai pois ilman hyvää (?) syytä, siinä on asia, jota minun on vaikea, ellei jopa mahdoton ymmärtää. Ja ei se minua haitaa, vaikka muutkin sen tietävät... 8)
smuige
Viesti:

siirtymät ottaa kuuppaan

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ei minuakaan noi trailer-queenit kiinnosta.
Mutta toisaalta...

Jos on vaikkapa viikko - puolitoista lomaa ja haluaisi mennä tutustumaan pyöränsä kanssa Espanjaan, Portugaliin, Etelä-Ranskaan jne niin pelkästään paikanpäälle pääseminen vie useita päiviä arvokkaasta loma-ajasta. (laiva 1vrk, sitten ajettavaa min. 1500km)
Aivan hyvin sen pyörän voisi kuljetuttaa paikanpäälle ja itse lentää sinne AJELEMAAN. (Harva ajaa omaa pyöräänsä jenkkiläänkään)
Taikka jos lähtee Etelä-Suomesta pitkäksi viikonlopuksi Pohjois-Suomeen niin miksei sitä voisi mennä auto-junalla pohjoiseen nukkuen yönsä ja AJELLA paikanpäällä sen 1000km.

Itseäni ei hirveästi kiinnosta esim siirtyminen Saksan läpi. Sen ajelee kyllä hyvinkin yhtäsoittoa, mutta kun useampaan kertaan on jo mennyt niin ei enää niin hirveästi kiinnosta. Ja kun ei ole tarkoitus "nauttia Saksan luonnosta" vaan päästä läpi mahdollisimman nopeasti (sama Ruotsin kanssa...)

Suomesta nuo välimatkat tänne keskelle Eurooppaa on pitkät, joten kyllä sen siirtymätaipaleen skippaamisen ymmärrän hyvinkin.
Täältä Sveitsistä puolestaan voi lähteä vaikka viikonloppureissulle pyörällään Biarritziin surffaamaan, Lontooseen ACE-Cafeeseen käymään, Venetsiaan soutelemaan jne.
Mutta tuontyyppinen "rekalla vain ralleihin-kuljetus" onkin jo sitten hieman eriasia - ns viikonloppupikeri touhua, sanoisinko melkein hogsismia :wink:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vallu
Viesti:

Kammat

Kokkonen
V-Rod ei saa minua syttymään, vaikka varmaan on hyvä moottoripyörä.
No voihan P....ka! Enkös mä sitten enää olekaan paikkeri ja kun just meinasin ostaa ton naitrodin :oops:

Kokkonen
Mutta kun puhutaan trailerilla tai muuten moottoripyörän kuljettamisesta rallipaikalle tai pois ilman hyvää (?) syytä, siinä on asia, jota minun on vaikea, ellei jopa mahdoton ymmärtää. Ja ei se minua haitaa, vaikka muutkin sen tietävät...
No tästä asiasta ollaankin sitten täysin samaa mieltä!

Ja mitä muuten tulee erilaisiin kiihtymisiin ym. reaktioihin koskien näitä juttuja niin ottakaa ihan rauhassa. Kysessähän on vaan tylsän talvikauden aikaansaamaa jonnin joutavaa lärpätystä. :roll:

Kuva
Vallu
Viesti:

Ollaan erilaisia

Smuige
pelkästään paikanpäälle pääseminen vie useita päiviä arvokkaasta loma-ajasta.
Tässä se taas nähdään miten erilailla asiaan voi suhtautua. Mulle "arvokasta lomaa" (siis silloin kun vielä oli lomia) edustaa juuri ja vain tuo ajaminen! Tapahtuipa se sitten Porvoossa tai Biaritsissä.

Jokaisella meistä on omat mieltymykset ja nautitaan kukin omistamme juuri niinkuin itse haluamme ja vielä pystymme.
Veikkaanpa vaan, että nuoriso vielä näkee ajan jolloin moottoripyörällä tapahtuva "ilmeisen tarpeeton ajo" on kiellettyä!
Ai minäkö pessimisti?

Kuva
Vastaa Viestiin