Bombers, are they morons?
pompers
palattaanpa aiheeseen ja aletaan ihmetteleen että mitä vitun itkua
tämmönen valitus tämmöisistä torvi auki ajajista on? sukkapuikko martta kerhoissa varmaan paheksutaan yleensäkin kaikkea mutta että aina iloisilta ja joviaaleilta harley ihmisten keskustelu sivuiltakin tälläistä joutuu lukemaan. mahtaa pompura porukassakin päteä sama kuin kaikissa myös hd kuljettajien värikkäässä harrastaja ryhmässä että vain osa on tolloja ja osa lähes täys päisiä .ajakoot vaikka takaratas pystyssä tietenkin toivotaan että jossain turvallisella ja vähä liikenteisella tiellä aiheuttamatta vaaraa tai mielipahaa kenellekkään ja tämä on tietenkin vain minun oma mielipide ei tarvi heti ottaa nokkiin jk.BUELLI ROKKAA aja Kimi torviauki ja ratas ilmassa 
-
Vieras
Vakuutusmaksut
Aikaisemmin joku mainitsi noiden bobberien toilailujen tulevan kaikkien muiden motoristien maksettaviksi kohoavien vakuutusmaksujen myötä, varmaan asia onkin näin. Kyseistä keskustelua on käyty myös muilla palstoilla. Tässä eräs lainaus aiheeseen liittyen:
faktaa
Kirjoittanut: Bemaristi, 5.9.2002 klo 22.15
Asiahan ei tietysti minulle kuulu kun olen/asun ja vaikutan täällä Ruotsin puolella mutta niistä vahinko/maksajakysymyksistä esitettiin täällä niin paksuja valheita ja luuloja jotta sallittaneen muutama sana!
Täällä rakkaan vihollisen maalla on ainakin BMW, Gold Wing ja HD saaneet erityissopimuksen vakuutusyhtiöiden kanssa jossa otetaan huomioon VAIN KYSEISEN merkin aiheuttamat vahinkokorvaukset!
Itselläni on BMW R1100RT -97 ja minulla on täysvakuutus ympäri vuoden, vuosimaksu on
2800Skr Tietääkseni kahden muun mainitsemani vakuutusmaksut ovat samaa suuruusluokkaa!
Jota, arvoisat suurisuut, repikää tuosta kuka maksaa kenenkäkin vahingot!! Ei teidän tarvitse todellakaan maksaa Bemarikuskien vahinkoja!
Jämtti on näin! Enkä usko suomalaistem bemarikuskien paljon huonommin ajavan!
Ruotsin kruunu taitaapi olla tällähetkellä 0,10eur, eli maksu on 2800kr=280eur.

faktaa
Kirjoittanut: Bemaristi, 5.9.2002 klo 22.15
Asiahan ei tietysti minulle kuulu kun olen/asun ja vaikutan täällä Ruotsin puolella mutta niistä vahinko/maksajakysymyksistä esitettiin täällä niin paksuja valheita ja luuloja jotta sallittaneen muutama sana!
Täällä rakkaan vihollisen maalla on ainakin BMW, Gold Wing ja HD saaneet erityissopimuksen vakuutusyhtiöiden kanssa jossa otetaan huomioon VAIN KYSEISEN merkin aiheuttamat vahinkokorvaukset!
Itselläni on BMW R1100RT -97 ja minulla on täysvakuutus ympäri vuoden, vuosimaksu on
2800Skr Tietääkseni kahden muun mainitsemani vakuutusmaksut ovat samaa suuruusluokkaa!
Jota, arvoisat suurisuut, repikää tuosta kuka maksaa kenenkäkin vahingot!! Ei teidän tarvitse todellakaan maksaa Bemarikuskien vahinkoja!
Jämtti on näin! Enkä usko suomalaistem bemarikuskien paljon huonommin ajavan!
Ruotsin kruunu taitaapi olla tällähetkellä 0,10eur, eli maksu on 2800kr=280eur.
Niihnoh, tuon svedubemaristin kommenttiin sellainen lisävire että Suomessahan vasta vakuutusyhtiöt harjoittelevat oikeaa kilpailua (TM). Jää nähtäväksi milloin saamme oikeat, pyörätyyppi- ja mallikohtaisiin riskeihin perustuvat vakuutukset. Puhumattakaan siitä, että vakuutuksen voisi joskus vapaasti ottaa EU:n sisämarkkina-alueelta... http://www.bajahill.net/mpuutiset0209.html#bonuspois
-
Vieras
...
Pääaiheessa esitettyyn kysymykseen ja henkilökohtaisten näkemysten tueksi tarjolla TV2:n materiaalia to 31.10.2002 klo 22:35 Silminnäkijä:Bombers! -dokumentissa. Lisätietoja ohjelmasta YLEn sivustolta: http://www.yle.fi/ohjelmaopas/data/t0210254255813.htm
-
50'S FOREVER
Re: Vakuutusmaksut
[quote="Anonymous"]Aikaisemmin joku mainitsi noiden bobberien toilailujen tulevan kaikkien muiden motoristien maksettaviksi kohoavien vakuutusmaksujen myötä, varmaan asia onkin näin. Kyseistä keskustelua on käyty myös muilla palstoilla. Tässä eräs lainaus aiheeseen liittyen:
ÄLKÄÄ HYVÄT VIERAAT TOILAILKO JA SEKOITTAKO BOBBERIA BOMBERIIN!!!!! KELE. ON EROA MEINAAN VÄHÄN ENÄMPI.
ÄLKÄÄ HYVÄT VIERAAT TOILAILKO JA SEKOITTAKO BOBBERIA BOMBERIIN!!!!! KELE. ON EROA MEINAAN VÄHÄN ENÄMPI.
-
Vieras
-
J
-
Vieras
On toi Bombereiden liikennekäyttäytyminen kuitenkin vähän eri luokkaa kuin esim Harrikkakuskien
Vai kuinka moni meistä ajaa keula pystyssä taajama-alueella 180 km/h, ei kyl voi paljoa järkee olla
, jos esim joku lapsi hyppää tielle niin se on nirri pois.
"Älyvapaata touhua" on mielipiteeni!
Eikä täs puupää-vertailussa kai ole tarkoitus mitata kummankaan osapuolen älykkyysosamääriä
Vai kuinka moni meistä ajaa keula pystyssä taajama-alueella 180 km/h, ei kyl voi paljoa järkee olla
"Älyvapaata touhua" on mielipiteeni!
Eikä täs puupää-vertailussa kai ole tarkoitus mitata kummankaan osapuolen älykkyysosamääriä
Ei ehkä kannata suoraan uskoa kaikkea mitä valtamedioissa toitotetaan. Muistamme varmaan HD-väen suuret ratsiat rajoilla ja niistä vedetyt suitsutukset ja kategorioinnit? Onko meillä todellakin näin lyhyt muisti?
Jokaiseen porukkaan mahtuu aina muutama pöljäke joka jaksaa toitottaa kummallista evankelistaansa ja jota media siksi rakastaa ja jonka avulla on helppo lokeroida "rikolliset", "mp-kerhot" ja "pommittajat".
Luulisi, että nimenomaan HD-väki tämän kanssa vuosia painineena omaisi sen verran medialukutaitoa että ei mene samaan "halpaan" kuin massat. Olen pettynyt jos näin ei ole.
Jokaiseen porukkaan mahtuu aina muutama pöljäke joka jaksaa toitottaa kummallista evankelistaansa ja jota media siksi rakastaa ja jonka avulla on helppo lokeroida "rikolliset", "mp-kerhot" ja "pommittajat".
Luulisi, että nimenomaan HD-väki tämän kanssa vuosia painineena omaisi sen verran medialukutaitoa että ei mene samaan "halpaan" kuin massat. Olen pettynyt jos näin ei ole.
-
Ilkimys
hyi happamia...
Jos toi mun lotja kulkis 180 ja vielä keula pystyssä niin kyllä vetäisin vaikka keskusaukiolla

Right On!
Hei orota vähä, mä hitsaan lattaraurasta ne kusiluistimet ja tuun roikkumaan hoijakkaan 
-
Vieras
Kuula
Tässä mallia menosta, jos on kiiru kauppaan. Pätkän lataaminen kestää, mutta kannattaa.. on perkele reikäpäistä menoa! Näin siis muovikuulilla ajetaan.
http://hes.iki.fi/bike-video/Pascals_ri ... ue-HQ.mpeg
http://hes.iki.fi/bike-video/Pascals_ri ... ue-HQ.mpeg