Etuvalo Sporsteriin
-
Vieras
Etuvalo Sporsteriin
Pitäs saada fiksumpi etuvalo evo Sportster kun mitä on alkuperäinen.
Siellä umpion sisällä on vaan johtoa ja liittimiä niin maan perusteellisen paljon, että mitenkähän tosta hommasta selviäis sillee että ei tartteis ruveta veteleen sähköjä uusiks. Kokemuksia ja neuvoja tarvikelamppujen laitosta olis kiva kuulla.
Siellä umpion sisällä on vaan johtoa ja liittimiä niin maan perusteellisen paljon, että mitenkähän tosta hommasta selviäis sillee että ei tartteis ruveta veteleen sähköjä uusiks. Kokemuksia ja neuvoja tarvikelamppujen laitosta olis kiva kuulla.
Ongelman voi hoitaa niin, että naittaa bates-mallisen lampun kuoren yhteen sportin alkuperäisen umpion ja kiristyspantojen kanssa. Noin johtohässäkkä mahtuu myös uuden lampun sisään.
Kuvia ratkaisusta (joskin kehnoja sellaisia):
http://personal.inet.fi/private/w3/xlh1996.html
Kuvia ratkaisusta (joskin kehnoja sellaisia):
http://personal.inet.fi/private/w3/xlh1996.html
- Mopopoika -65
- Viesti:
Stormilta saa edullisesti bates -mallisen kuoren pantoineen (60 euroa tai jotain) johon tarvitset vanhasta lampusta pelkän umpion.
T-kappaleista riippuen joutuu mahdollisesti tekemään lisäksi kiinnitysraudan lampulle (pikkuhomma).
ps. mulla myös johtohässäkkä tankin alla
[/img]
T-kappaleista riippuen joutuu mahdollisesti tekemään lisäksi kiinnitysraudan lampulle (pikkuhomma).
ps. mulla myös johtohässäkkä tankin alla
[/img]
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
- helppoheikki
- Mopopoika -65
- Viesti:
Pari tupakkaa niin kyllä se oikea kiinnitystapa löytyy...
Itse väänsin kolmionmallisen kiinnikkeen tukevanpaksuisesta rosterista jonka kiinnitin yläkolmion alapuolelle riserin kiinnitysruuvien väliin. Sopivalla mutkalla mieleinen korkeuskin löytyy ja pahvista on helppo tehdä mallikappale.
Itse väänsin kolmionmallisen kiinnikkeen tukevanpaksuisesta rosterista jonka kiinnitin yläkolmion alapuolelle riserin kiinnitysruuvien väliin. Sopivalla mutkalla mieleinen korkeuskin löytyy ja pahvista on helppo tehdä mallikappale.
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)
-
Terroristo
-
Vieras