kahteen kertaan?
Kalenteri 2008
Kalenteri 2008
Oonkoha mää ainoo, jonka kalenterissa on päättäjäiset ens suvena
kahteen kertaan?
Toisaalta.. Heinäkuu onki aika hiljanen

kahteen kertaan?
Kerro lisää
Siis kuinka????
Jos noin on niin Sulla todellakin on ainut sellainen kalenteri. (Tarkoittanet H-DCF:n kalenteria, vai?)
Heinäkuussa on Int. ralli ja perheralli. Elokuussa Rootsi ja Päättärit syyskuussa. (Lueppas uudestaan!)
Jos noin on niin Sulla todellakin on ainut sellainen kalenteri. (Tarkoittanet H-DCF:n kalenteria, vai?)
Heinäkuussa on Int. ralli ja perheralli. Elokuussa Rootsi ja Päättärit syyskuussa. (Lueppas uudestaan!)
Re: Kerro lisää
H-DCF kalenteria nimenomaan! piti viel tsekata 99:n kerran, mutta tässä on oikeesti syyskuun sivu kahteen kertaan, ja vähän niinkuin korvaukseksi heinäkuuta ei oo ollenkaaIlkimys kirjoitti:Siis kuinka????
Re: Kerro lisää
Sitten sinulla ei taida näkyä myöskään se yläosattomassa uima-asussa Harrikan selässä keimaileva pimukaan kalenterikuvassa?wallu 74 kirjoitti: syyskuun sivu kahteen kertaan, ja vähän niinkuin korvaukseksi heinäkuuta ei oo ollenkaa
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Kappas vaan
Mielenkiintoista, että näin monenlaista kalenteria löytyy. Tossa mun versiossa sillä heinäkuun tytöllä ei ole myöskään alaosaa uikkarissaan: 
Re: Kappas vaan
Ilkimys kirjoitti:Mielenkiintoista, että näin monenlaista kalenteria löytyy. Tossa mun versiossa sillä heinäkuun tytöllä ei ole myöskään alaosaa uikkarissaan:
heko heko
- aikuismotoristi
- Viesti:
Re: Kappas vaan
Kait siltä starttinappi kuitenkin?Ilkimys kirjoitti:Mielenkiintoista, että näin monenlaista kalenteria löytyy. Tossa mun versiossa sillä heinäkuun tytöllä ei ole myöskään alaosaa uikkarissaan:
Jumpe
Auttaisko tää: http://www.sci.fi/~kekku/kokoontumisajot.htm, siinä nyt on ainakin ajat ja paikat plus linkit järjestäjän sivuille.aikuismotoristi kirjoitti:Arvaako sen kalenterin verbaalia sisältöä yhtään jakaa kokonaan kalenterittomille, eli milloin ja missä niitä ralliloita ensi suvena pidellään![]()
Lista täydentyy sitä mukaa kun kevät lähenee...
- JuicyFruit
sama vika rahikaisella. etusivun "tapahtumakalenterin" navigaatio on sen verran syvää kryptiikkaa, että olen sen suhteen usein yhtä kädetön kuin kirjoittaja yllä.aikuismotoristi kirjoitti: Tuolta sähköisestä en osaa löytää niitä.
ja autas kun kalenteria lähestyy väärällä selaimella. kovin vetää autioksi tapahtuminen.
eipä aina auta edes tuliterä Internet Exploiter. hiljaisten kuukausien sarjan rikkoo vasta 27.6. Luomuralli.