ikkunaa pää-sivulle

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

atco

Viesti Kirjoittaja atco »

Ei kai tää ny näin vaikeeta oo..siis tarvittavat sivut vaan yläpalkkiin suosikeiksi. Jos ei muuten mahdu niin vaikka kansioihin: Hiiri yläpalkin kohdalle, oikealla painikkeella "uusi kansio" ja vaikka kaikki pyöräaiheiset linkit sinne.

Mutta miten ois foorumin käytettävyyttä parantavat pari pikku lisäystä:
- kun osoitat hiirellä topicin otsikkoa, näkyy jutun alku ikäänkuin "ennakkoon". Mukava ominaisuus vaikkapa kun otsikosta ei käy aihe kunnolla selville.
- mahdollisuus "perua" viimeinen käynti, jos foorumin luku jostain syystä keskeytyy. "reset last visit time". Jos suljet selaimen vaikka et ehtinyt lukea kaikkia uusia, voit palata myöhemmin ja ei-luetut ovat yhä "uusia".

Kumpaankin ominaisuuteen voi tutustua vaikkapa täällä: www.hdforums.com
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Mopopoika -65 kirjoitti:Mulla toimii näin (kuten kai muillakin IE:n käyttäjillä?):
1 - Foorumi toimii nätisti HDCF:n pääsivun linkkien alla, kun en ole kirjautunut (eli oranssi yläpalkki näkyy)
2 - Kun kirjaudun foorumiin, foorumi aukeaa koko ruudun kokoisena
3 - kun kirjaudun ulos, en pääse takaisin pääsivulle muuten kuin avaamalla sivut uudelleen.

JOS kuitenkin valitsen kirjautuneena uudelleen sivut (www.hdcf.fi), kirjautuminen säilyy ja valittuani foorumin, foorumi aukeaa nätisti pääsivun alle, kuten kohdassa 1.
Näin se toimii minullakin ja kun olen rastinut tuon "kirjaa automaattisesti", ei tarvitse tuskailla kirjautumisen kanssa. Pelaisi hienosti, jos haluaisi selata foorumia pääsivun keskellä:roll:

Mutta kun tässä näitä makuja on monia, itse haluan nimenomaan selata foorumia omassa isossa ikkunassa, siksi juttutupa on minulla suosikeissa ensimmäisenä :oops: Ja kun haluan nähdä jotain pääsivulta, naputan vain osoiteriville hdc ja siinä vaiheessa IE arvaa jo loput ja jatkan Enterillä sisään :-) Nopeampaa kuin Suosikeista hakea :lol:

Perun nämä linkkivaateeni, se vaan sotkisi niitä käyttäjiä, jotka haluavat selata pääsivun sisällä.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Tara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tara »

jotain outoa tapahtui.ennen mulla ei näkyny palkit tuolla ylhäällä(oranssit)
nyt ne on sinne ilmestyneet.liekö jollain osuutta asiaan..?
-Kunnioitus ja Luottamus-
Vastaa Viestiin