ikkunaa pää-sivulle
ikkunaa pää-sivulle
Arvoisat moteraattori-tuunaajat!
oliskos mahdollista saada ikkuna täältä foorumista clubin pääsivulle,kun ei aina laiskana viitseis selata edes-takas sivuja...tai sit vaan mä olen niin tanan tyhmä etten osaa käyttää näitä aparaatteja.
oliskos mahdollista saada ikkuna täältä foorumista clubin pääsivulle,kun ei aina laiskana viitseis selata edes-takas sivuja...tai sit vaan mä olen niin tanan tyhmä etten osaa käyttää näitä aparaatteja.
-Kunnioitus ja Luottamus-
-
OiLsLiNgEr
- Viesti:
-
Don Quijote
Tai tee näin:
poista sivun osoitteesta se loppuosa (sieltä selaimen osoitepalkista), ja paina enteriä, siis näin:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=23204
--> http://www.hdcf.fi/ [enter] juttutupa/viewtopic.php?t=23204 (poista lihavoitu)
Ja olet pääsivulla
poista sivun osoitteesta se loppuosa (sieltä selaimen osoitepalkista), ja paina enteriä, siis näin:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=23204
--> http://www.hdcf.fi/ [enter] juttutupa/viewtopic.php?t=23204 (poista lihavoitu)
Ja olet pääsivulla
palautetta hallitukselle
Ja yksi mahdollisuus lisää (jos webmaster / HDCF liittohallitus päättää ettei suoraa linkkiä jostain syystä laiteta)
Laita omiin tietoihisi www sivuksi hdcf.fi niin sitä klikkaamalla pääset suoraan.
Niin tietenkin toimii jos ei ole muuta kotisivuosoitetta.
Jotta asialle oikeasti tapahtuisi jotain niin tästäkin voi laittaa palautetta suoraan hallitukselle ja webmasterille (osoitteet löytyvät HDCF etusivun kautta...
)
Laita omiin tietoihisi www sivuksi hdcf.fi niin sitä klikkaamalla pääset suoraan.
Niin tietenkin toimii jos ei ole muuta kotisivuosoitetta.
Jotta asialle oikeasti tapahtuisi jotain niin tästäkin voi laittaa palautetta suoraan hallitukselle ja webmasterille (osoitteet löytyvät HDCF etusivun kautta...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
OiLsLiNgEr
- Viesti:
Eipä näy ff:llä tuollasia, sama versio on kyseessä, oliskohan adblock-virityksillä osaa asiaan. En kyllä näe millään sivuilla mainoksiakaan.akrapu kirjoitti:Öö, mitäköhän kohtaa en tässä ymmärtänyt. Nytkin lukiessani tätä ketjua minulla näkyy ruudun yläreunassa 'oranssi palkki' heti kotkan kuvan alla, jossa on mm. linkki 'main page'. Muut linkit ovat news, events, club shop ja forum. Pääsen siis aina suoraan etusivulle ja selain on FF 2.0.0.11.
Riippuu mistä ja miten avaa
Niin, katseletko silloin Foorumia/Juttutupaa sieltä pääsivun kautta?akrapu kirjoitti:Öö, mitäköhän kohtaa en tässä ymmärtänyt. Nytkin lukiessani tätä ketjua minulla näkyy ruudun yläreunassa 'oranssi palkki' heti kotkan kuvan alla, jossa on mm. linkki 'main page'. Muut linkit ovat news, events, club shop ja forum. Pääsen siis aina suoraan etusivulle ja selain on FF 2.0.0.11.
Eli avaat sitä kautta linkistä foorumin?
Jos avaa suoraan omaksi sivukseen www.hdcf.fi/juttutupa niin kyseistä palkkia ei silloin näy.
(koitappa tuota, niin näet)
Siellä näkyvällä kotkalla roikkuu jaloissaan vain FOORUMI kyltti
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Riippuu mistä ja miten avaa
Näin käytän minäkin, suoraan. Silloin saa sivun näkymään paremmin kokonaisena.smuige kirjoitti:Jos avaa suoraan omaksi sivukseen www.hdcf.fi/juttutupa niin kyseistä palkkia ei silloin näy.
Tästäkin on täällä keskusteltu aiemmin. En ymmärrä, miksei tuohon voi heittää linkkiä tuon Foorumi-kuvan oikealle puolelle, josta pääsisi www.hdcf.fi suoraan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- Mopopoika -65
- Viesti:
Mulla toimii näin (kuten kai muillakin IE:n käyttäjillä?):
1 - Foorumi toimii nätisti HDCF:n pääsivun linkkien alla, kun en ole kirjautunut (eli oranssi yläpalkki näkyy)
2 - Kun kirjaudun foorumiin, foorumi aukeaa koko ruudun kokoisena
3 - kun kirjaudun ulos, en pääse takaisin pääsivulle muuten kuin avaamalla sivut uudelleen.
JOS kuitenkin valitsen kirjautuneena uudelleen sivut (www.hdcf.fi), kirjautuminen säilyy ja valittuani foorumin, foorumi aukeaa nätisti pääsivun alle, kuten kohdassa 1.
Mielestäni tuossa kirjautumisessa on bugi ja se palauttaa kontrollin väärään paikkaan.
Turha tänne on rautalangalla tehdä korjauksia, eli lisätä linkkejä, korjataan mielummin tuo bugi kuntoon. Ne jotka taitavat koodausta paremmin, voinevat miettiä miten korjaus tehdään.
1 - Foorumi toimii nätisti HDCF:n pääsivun linkkien alla, kun en ole kirjautunut (eli oranssi yläpalkki näkyy)
2 - Kun kirjaudun foorumiin, foorumi aukeaa koko ruudun kokoisena
3 - kun kirjaudun ulos, en pääse takaisin pääsivulle muuten kuin avaamalla sivut uudelleen.
JOS kuitenkin valitsen kirjautuneena uudelleen sivut (www.hdcf.fi), kirjautuminen säilyy ja valittuani foorumin, foorumi aukeaa nätisti pääsivun alle, kuten kohdassa 1.
Mielestäni tuossa kirjautumisessa on bugi ja se palauttaa kontrollin väärään paikkaan.
Turha tänne on rautalangalla tehdä korjauksia, eli lisätä linkkejä, korjataan mielummin tuo bugi kuntoon. Ne jotka taitavat koodausta paremmin, voinevat miettiä miten korjaus tehdään.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90